تقدیر از همکاران فعال در سامانه ارتباطات مردمی 2021 مخابرات منطقه گلستان
ازهمکاران فعال در سامانه ارتباطات مردمی 2021 مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، در جلسه ای با حضور دکترغلامعلی شهمرادی از ازهمکاران فعال در سامانه ارتباطات مردمی 2021تجلیل شد . دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب و به موقع ، سامانه ارتباطات مردمی مخابرات را یکی از درگاههای رفع مشکلات مشترکین دانست و هدف از راه اندازی آنرا برطرف کردن مشکلات در کوتاهترین زمان دانست . مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن قدردانی از همکاران فعال در این سامانه که بصورت مناسب پاسحگوی مشتریان بوده ازهمکارانیکه که با بررسی مسائل مطرح شده در سریعترین زمان مشکل مشترک را برطرف کرده اند نیز تقدیر کرد و گفت : احساس وظیفه و مسئولیت پذیری با هدف خدمت رسانی به مردم بسیار ارزشمند بوده و قابل تقدیر می باشد. لازم به ذکر است در پایان این جلسه از آقایان کیوان کاظمی ( حوزه شبکه )، کریم محمد قزل(اداره مخابرات مراوه تپه) ، حمید شفاهی(اداره مخابرات آزادشهر) و خانم سمیه رجب زاده (اداره مخابرات گنبد)بعنوان پاسخگوی برتر و آقایان مهدی البرزی (اداره مخابرات گرگان) ، باقر علی نجفی (اداره مخابرات گرگان )و طاهر پورنمازی(اداره مخابرات گنبد ) بعنوان کارشناسان پیگیر برتر تجلیل به عمل آمد .
بررسی شاخص فروش سرویس های باند پهن در مخابرات منطقه گلستان
با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان شاخص فروش سرویس های باند پهن بررسی شد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، جلسه بررسی شاخص فروش سرویس های باند پهن با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی برگزار شد . در این جلسه که مدیر و تعدادی از روسای حوزه تجاری و ریاست و کارشناسان اداره برنامه ریزی حضور داشتند با بررسی جزئیات فرآیند فروش سرویسهای ADSL،FTTH،VDSL ، موانع موجود بر سرراه افزایش فروش ، شناسایی و درجهت رفع آن پیشنهاداتی مطرح شد . دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه هدف افزایش سهم بازار است افزود : برنامه ریزی بهینه باید صورت گیرد تا با تلاش بیشتر نمایندگان فروش و کارشناسان مراکز مخابراتی ، بتوانیم رشد شاخص ها را در 6 ماهه دوم سال شاهد باشیم .