علی حسین رضایان با اشاره به اعتراض دانشجویان این دانشگاه به کیفیت غذای دانشجویی گفت: امروز دانشجویان در برخی خوابگاههای سطح شهر تهران نسبت به کیفیت غذا اعتراض داشتند ما بارها در میان دانشجویان حضور داشتیم و گفتیم که حل کردن یک سری مسائل زمان بر است و از دانشجویان دانشگاه تهران انتظار داریم که به ما در این زمینه کمک کنند.
وی اظهار کرد: انتظار از دانشجویان این است که اگر جایی هم به مشکلی بر خوردند با مدیران کل دانشجویی و امور خوابگاهها در میان بگذارند، اینکه در صورت برخورد با مشکلی به عنوان مثال کیفیت غذا، فضا را متشنج کنند راه درستی نیست.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: در همین زمینه ما با پیمانکاران غذا صحبت کردیم، برخی را جریمه و با برخی دیگر قطع همکاری کردیم.
وی گفت: مدیران دانشگاه تهران برای ارائه غذای گرم به دانشجویان، نوسازی آشپزخانهها و بررسی پیمانکار برای سال بعد تلاش میکنند تا مشکل کیفیت غذا حل شود.
رضایان افزود: همچنین توسعه رستورانهای مکمل یکی دیگر از راهها است تلاش میشود تا دانشجویان تنوع غذا داشته باشند، سامانهای نیز راه اندازی شده که به طور مداوم رضایتمندی دانشجویان را از تغذیه مورد پیگیری و بررسی قرار دهیم.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران اظهار کرد: موارد انتقادی در فضای دوستانه منتقل شود ما نیز پیگیری میکنیم تا رضایت دانشجویان حاصل شود.