از سربازان امریه نظام شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به مناسبت روز سرباز تقدیر شد. احمد سواعد سرپرست منابع انسانی شرکت نفت و گاز کارون در این نشست صمیمی که با حضور جمعی از سربازان امریه نظام و مسئولین این شرکت برگزار گردید،ضمن تقدیر از زحمات و خدمات سربازان امریه،اظهار داشت: خدمت نظام وظیفه امری مقدس و مایه رشد و تکامل جوانان کشور است و سربازان نیز مایه افتخار و اقتدار میهن و نظام اسلامی و منشا خدمات برای کشور هستند و تکریم سربازان امریه و پیگیری مطالبات آنان مورد اهتمام و تاکید مدیریت کلان سازمان میباشد.
بهروز تقى محب رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز کارون نیز گفت: وظیفه اصلی سربازان در زمان جنگ نظامی حضور در جبهه های نبرد با دشمن و دفاع از کیان میهن است و در شرایط کنونی نیز سربازان امریه نظام شرکت نفت و گاز کارون با حضور در تاسیسات و خط مقدم تولید در جنگ اقتصادی همه تلاش و همت خود را برای سربلندی ایران اسلامی بکار میگیرند و این قابل تقدیر ست و همچنین حضور فارغ التحصیلان دانشگاهی در سازمانها و مراکز صنعتی به عنوان سربازان امریه نظام نیز دارای برکات دوسویه برای سربازان و سازمانها است و شرکت نفت و گاز کارون نیز به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نفت خام کشور به بهرمندی از ظرفیت سربازان متخصص امریه افتخار می کند.
در ادامه این نشست صمیمی حاضرین به بیان دیدگاه خود پرداخته و سربازان امریه حاضر در جلسه نیز ضمن قدردانی از پیگیری مطالبات قبلی آنان توسط شرکت نفت و گاز کارون،سایر انتظارات را مطرح نمودند که موضوعات مطرح شده مورد بحث و برسی قرار گرفت و اطمینان خاطر لازم به سربازان امریه داده شد که درخواستهای آنان از سوی مدیریت منابع انسانی مورد پیگیری قرار گیرد.
در پایان مراسم که رؤسای روابط عمومی، دفتر مدیر عامل، امورکارکنان، آموزش، تامین و تخصیص، بهبود روابط کار و تدوین مقررات نیز در آن حضور داشتند از خدمات و زحمات سربازان امریه در سنگر تولید نفت و گاز با اهدای هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد.
فولاد مبارکه نشان ۶ ستاره جایزه بینالمللی IBPC کسب کرد
فولاد مبارکه موفق به کسب نشان ۶ ستاره جایزه بینالمللی IBPC از طریق طراحی و پیاده سازی سیستم یکپارچه مدیریت اقدامات تحولی شد.
جایزه IBPC یک رقابت بینالمللی به منظور شناسایی، به اشتراکگذاری و تشویق بهترین رویکردهای سازمانی شرکتها است. این رویکردها در حوزه مدیریت، بهرهوری، نوآوری، کیفیت، خدمات مشتری، پایداری و یا دیگر حوزههای کسب و کار و عملکرد سازمانی است.
برندگان این جایزه به دلیل نوآوری و تأثیر مثبت شیوههای پیشنهادی خود در بهبود سازمانی و بهرهوری انتخاب و به عنوان الگوهایی برای دیگر سازمانها مطرح میشوند. مراحل حضور در این جایزه شامل چندین بخش است که به منظور اطمینان از شناسایی و ارزیابی بهترین رویکردها (Best Practice) در سازمانها و شرکتها طراحی شده است. این جایزه از جوایز معتبر بینالمللی است که زیر نظر شبکه جهانی بهینهکاوی (GBN)، انجمن بهبود تجارب برتر (BPIR) و مرکز تحقیقات تعالی سازمانی کشور نیوزلند برگزار میشود. بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) و سازمان کیفیت آسیا و اقیانوسیه (APQO) از حامیان این جایزه هستند.