لوگو
1404 يکشنبه 16 شهريور
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1403/08/02 - شماره 2376
نسخه چاپی

۲۸ هزار پیامک به یک برنامه تلویزیونی!

روابط عمومی رسانه ملی اعلام کرده که پرتماس ترین برنامه تلویزیونی که مخاطب آن را پسندیده نزدیک به ۲۸ هزار پیامک داده،
به تازگی واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره‌ کل روابط عمومی رسانه ملی گزارشی منتشر کرده که در یک هفته ۲۷ هزار و ۶۶۹ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان به ثبت رسیده است. این عدد با توجه به حجم تولیدات در رسانه ملی و آن هم برای یک برنامه که گفته می شود جز پربیننده ترین برنامه تلویزیونی بوده قابل تامل است. مگر تلویزیون با هزینه ای که برای تولید برنامه های تلویزیونی می کند چقدر مخاطب دارد که به زعم آنها ۲۸ هزار پیام در هفت روز نشان داده که برنامه پربیننده است.همچنین اعلام شده که از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به‌ترتیب برنامه‌های شبکه‌های یک، سه و آی فیلم و شبکه‌های رادیویی ایران، آوا و پیام دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند.
از میان برنامه‌های شبکه یک سیما «سیمای خانواده» و «مکث»، شبکه سه سیما مجموعه طنز «چارپایه» و برنامه «عمارت» و شبکه آی‌فیلم پخش سریال‌های جذاب وسرگرم‌کننده بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی را در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان داشتند!۲۸ هزار بیننده ای که در یک هفته به مرکز ارتباطات زنگ زدند از محتوای برنامه های تشکر کردند .

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • ۲۸ هزار پیامک به یک برنامه تلویزیونی!
  • درگذشت آهنگساز مطرح سینما
  • وقتی ایران جزایر را از انگلیس پس گرفت کشور امارات وجود نداشت
  • صابر ابر نمایش «مالی سویینی» را روی صحنه می‌برد
  • تاریخ بیهقی تاریخی به دور از اسطوره سازی
  • پایان جشنواره فیلم رم با جانی دپ
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.