روابط عمومی رسانه ملی اعلام کرده که پرتماس ترین برنامه تلویزیونی که مخاطب آن را پسندیده نزدیک به ۲۸ هزار پیامک داده،
به تازگی واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی رسانه ملی گزارشی منتشر کرده که در یک هفته ۲۷ هزار و ۶۶۹ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان به ثبت رسیده است. این عدد با توجه به حجم تولیدات در رسانه ملی و آن هم برای یک برنامه که گفته می شود جز پربیننده ترین برنامه تلویزیونی بوده قابل تامل است. مگر تلویزیون با هزینه ای که برای تولید برنامه های تلویزیونی می کند چقدر مخاطب دارد که به زعم آنها ۲۸ هزار پیام در هفت روز نشان داده که برنامه پربیننده است.همچنین اعلام شده که از میان شبکههای تلویزیونی و رادیویی بهترتیب برنامههای شبکههای یک، سه و آی فیلم و شبکههای رادیویی ایران، آوا و پیام دارای بیشترین تماسهای مردمیبودهاند.
از میان برنامههای شبکه یک سیما «سیمای خانواده» و «مکث»، شبکه سه سیما مجموعه طنز «چارپایه» و برنامه «عمارت» و شبکه آیفیلم پخش سریالهای جذاب وسرگرمکننده بیشترین سهم برنامههای تلویزیونی را در پیشنهادها، درخواستها و قدردانیهای مخاطبان داشتند!۲۸ هزار بیننده ای که در یک هفته به مرکز ارتباطات زنگ زدند از محتوای برنامه های تشکر کردند .