لوگو
1404 پنج‌شنبه 12 تير
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1402/11/18 - شماره 2215
نسخه چاپی

تجلیل از ۵ چهره ملی رسانه‌ای در جریان نمایشگاه رسانه‌های ایران

در جریان نمایشگاه رسانه‌های ایران از پنج چهره ملی رسانه‌ای و بیش از ۲۰ چهره پیشکسوت رسانه‌ای استانی تجلیل می‌شود. فرشاد مهدی‌پور ـ معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در نشستی که دیروز برگزار شد، توضیحاتی را درباره نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرد.او در بخشی از سخنانش از شرکت حدود ۶۰۰ رسانه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خبر داد و اینکه فرآیند ثبت‌نام قطعی به‌زودی انجام می‌شود.
توجه به انسان‌ رسانه‌ها و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه
مهدی‌پور با اشاره به توقف بعضی رویدادهای فرهنگی در دوران کرونا، در این زمینه به  نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد که حالا پس از ۶ سال با عنوان نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌شود. معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از توجه به گروه‌های تولید محتوا و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه و همچنین «انسان‌ رسانه‌ها» و فعالان حوزه خبر در نمایشگاه امسال خبر داد.
راه‌اندازی بخش غزه  و حضور چهره‌های رسانه‌ای جهان
راه‌اندازی بخش ویژه «غزه» هم در دستور کار نمایشگاه رسانه‌های ایران است که بر اساس آن نمایندگانی از رسانه‌های مختلف جهان حضور خواهند داشت. همچنین از تعدادی چهره رسانه‌ای خارجی با هدف آموزش برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است. مهدی‌پور گفت: بخش دیگر نمایشگاه، رسانه‌های بین‌الملل است که با توجه به تحولات منطقه و طوفان‌الاقصی غرفه ویژه‌ای به این منظور در نظر گرفته شده و رسانه‌های بین‌المللی از قطر، قطر، ترکیه و همچنین کشورهای اروپایی حضور پیدا خواهند کرد. معاون امور رسانه‌ای وزارت ارشاد درباره برگزاری کارگاه‌های تخصصی در جریان نمایشگاه امسال همچنین اظهار کرد: تعداد قابل توجهی نشست تخصصی با موضوع  هوش مصنوعی، سواد رسانه، کتاب‌های رسانه‌ای، اقتصاد رسانه و انتقال تجارب روزنامه‌نگاری در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.
تاثیر نمایشگاه رسانه‌ها بر انتخابات
نمایشگاه رسانه‌های ایران ۱۴۰۲ از ۲۹ بهمن ماه به مدت چهار روز در مصلی تهران آغاز به کار می‌کند و این تاریخ یک هفته مانده به انتخابات است.  بر این اساس در نشست خبری نمایشگاه، پرسشی درباره تاثیر نمایشگاه رسانه‌های ایران بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو پرسیده شد که مهدی‌پور چنین پاسخ داد: نمایشگاه رسانه‌ها در برگزاری پرشور انتخابات اثرگذار خواهد بود و به تبادل ایده‌ها و نظرها خواهد انجامید. حوزه‌های رسانه‌ای هم پیش‌بینی لازم را در این زمینه کرده‌اند. مهدی پور با اشاره به آغاز  نمایشگاه رسانه های ایران در آستانه انتخابات، بیان کرد: پویشی که به عنوان نمایشگاه بیست و چهارم رسانه های ایران در حد فاصل ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند برگزار می شود، به جهت بازه زمانی قبل از انتخابات مجلس است و در این باره حتما پویش های مرتبط با موضوعات روز هم خواهیم داشت و خود رسانه ها در نمایشگاه با توجه به اینکه خود تبدیل به رخداد مهمی شده اند، به پوشش این موضوعات خواهند پرداخت.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • تجلیل از ۵ چهره ملی رسانه‌ای در جریان نمایشگاه رسانه‌های ایران
  • آب را با «تعرفه فرهنگی» محاسبه کنید
  • یاد گرفتم دیگر بنای یادبود نسازم! /حبیب احمدزاده - نویسنده و فیلمساز
  • سعید پیردوست: هیچ کس احوال‌پرس من نیست
  • سریال تاریخی «سنجرخان» روی آنتن
  • بازگشت دایناسورها با کارگردانی دیوید لیچ
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.