لوگو
1404 چهارشنبه 11 تير
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1402/11/16 - شماره 2213
نسخه چاپی

گشایش نمایشگاه رسانه‌های ایران تا ۲ هفته دیگر

نمایشگاه رسانه‌های ایران در حالی این روزها مقدمات برگزاری‌اش فراهم می‌شود که ۱۴ روز بیشتر به آغاز آن نمانده است. زمان ثبت‌نام نهایی متقاضیان حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برای دریافت غرفه‌های مورد نظر و همچنین آگاهی از نوع سازه‌های غرفه‌های نمایشگاه توسط روابط عمومی این رویداد اعلام شد. به این‌ترتیب متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه ـ ۱۶ بهمن ماه ـ لغایت پنجشنبه ۲۰ بهمن با ورود به سایت نمایشگاه به آدرس pressexpo.ir، ضمن اطلاع از هزینه غرفه‌ها، ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند. همچنین ستاد برگزاری، نوع و شکل سازه‌های غرفه‌های نمایشگاه را نیز تعیین و تبیین کرده است. بر این اساس این غرفه‌ها به دو شکل خودساز و پیش‌ساز در این دوره از نمایشگاه ساخته می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از غرفه‌ها و همچنین شرایط تقاضا به سایت نمایشگاه رسانه‌های ایران مراجعه کنند. زمان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران تغییر کرده است و از ۲۹ بهمن ماه برگزار و تا چهار روز ادامه خواهد داشت. فراخوان ثبت نام بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانه‌های ایران» از یکشنبه ـ ۲۴ دی‌ ماه ـ آغاز شد و حالا حدود بیش از ۶۰۰ رسانه قرار است در این گردهمایی رسانه‌ای شرکت کنند. این نمایشگاه قرار است با نام و رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» پس از شش سال وقفه برگزار شود و دلیل تغییر در تاریخ برگزاری هم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های مصلای تهران و آمادگی کامل رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه است. به گفته‌ی فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد از گروه‌های مختلفی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است اعم از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، فصلنامه‌ها و نشریات که مثل همیشه در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین از کانال‌ها، سکوها و سامانه‌های خبری نوظهور دعوت به عمل آمده است. همچنین شرکت‌های دانش بنیان، تولید محتوا و تحلیل داده که در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند و بخش‌هایی که به صورت جدی در حوزه اقتصاد رسانه فعال هستند، مثل بخش‌هایی که در زمینه آگهی‌های مطبوعاتی کار می‌کنند یا طراحی‌هایی برای حوزه اقتصاد رسانه دارند، هم حضور دارند. بخش ویژه نوآوری و فناوری‌های نوین حوزه رسانه در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز برگزار می‌شود. از تفاوت‌های نمایشگاه بیست‌ و چهارم این است که امسال بخش ویژه‌ای برای غزه خواهد داشت. این بخش که به دلیل اهمیت بالای موضوع غزه در این دوره از نمایشگاه گنجانده شده، قرار است با همراهی رسانه‌های مقاوت از اولین روز تا پایان نمایشگاه، دایر باشد.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • گشایش نمایشگاه رسانه‌های ایران تا ۲ هفته دیگر
  • هنرمند ملی با کیفیت مردمی
  • سادگی به سبک سروش صحت
  • عذرخواهی وزیر فرهنگ به خاطر موضوع الناز شاکردوست
  • بازگشت بیلی وایلدر به سینما
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.