لوگو
1404 پنج‌شنبه 6 شهريور
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1404/05/28 - شماره 2572
نسخه چاپی

یوتیوب خواهان پخش مراسم اسکار

یوتیوب برای اولین بار در تاریخ قصد دارد حق پخش انحصاری مراسم جوایز اسکار را به دست آورد؛ اقدامی که می‌تواند بزرگ‌ترین شب سینما را پس از دهه‌ها تحت تاثیر قرار دهد و مخاطبان جدیدی به این مراسم اضافه کند.
به گزارش ایسنا، اگرچه مراسم جوایز سینمایی اسکار همواره از شبکه «ABC» پخش شده است، اما تعجب‌آور نیست که دیگر شرکت‌های رسانه‌ای نیز برای به دست آوردن حق پخش این مراسم پرطرفدار تلاش می‌کنند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش آنلاین مانند نتفلیکس و پرایم ویدیو تلاش کرده‌اند محتوای خود را متنوع‌تر کنند و با افزودن برنامه‌های زنده، مشترکان و درآمد تبلیغاتی بیشتری جذب کنند.طبق گزارش بلومبرگ، یوتیوب پلتفرم ویدئویی پرطرفدار متعلق به گوگل درباره خرید حقوق پخش اسکار تحقیق کرده است. مانند سایر سایت‌ها، یوتیوب نیز علاقه فزاینده‌ای به میزبانی رویدادهای زنده از طریق «YouTube TV» نشان داده است. مراسم جوایز آکادمی طبق قرارداد فعلی شبکه با آکادمی علوم و هنرهای سینما تا سال ۲۰۲۸ همچنان از «ABC» پخش خواهد شد. قرارداد جدید شامل حقوق پخش این مراسم از سال ۲۰۲۹ خواهد بود. از بهار امسال، زمانی که دوره مذاکره انحصاری آکادمی با پخش‌کننده قدیمی مراسم یعنی «ABC» به پایان رسید، حق پخش اسکار در دسترس سایر شبکه‌ها و پلتفرم‌ها قرار گرفت.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • درخواست برای رفع سانسور فرهنگی
  • یوتیوب خواهان پخش مراسم اسکار
  • سیرجان در آینه فرهنگ و صنعت
  • کاروانسرای شاه عباسی سمنان آزاد شد
  • همشهری بودن در عصر جهانی شدن
  • تاریخ ادبیات در انتظار!
  • سورنتینو: سینما توان توقف نسل‌کشی در غزه را ندارد
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.