سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره بهبود وضعیت استقبال از فیلمهای در حال اکران همزمان با ورود دو فیلم «ملاقات خصوصی» و «چپ، راست» به چرخه اکران سینماها گفت: اگر بخواهیم از منظر تیپشناسی درباره مخاطبان سینمای ایران صحبت کنیم باید اذعان کرد که مخاطبان اصلی این محصولات هنری از موسیقی و تئاتر گرفته تا سینما و گالریها، طبقه متوسط هستند. میتوان گفت فیلم «ملاقات خصوصی» بهنوعی فیلم ایدهآل این طبقه به حساب میآید. فیلمی مانند «بخارست» هم گزینه خوبی برای سرگرمی این طبقه محسوب میشود، اما به عقیده من اکران «ملاقات خصوصی» تأثیر بیشتری بر فرآیند بازگشت مخاطبان به سالنهای سینما در روزهای اخیر داشته است. اکران این فیلم حتی منجر به رشد فروش فیلمهای دیگر هم شده است. اساساً وقتی مخاطب وقتی به بهانه تماشای یک فیلم رغبت پیدا میکند در سالن سینما حاضر شود، فیلم دیگری را هم نشان میکند تا بعدتر ببیند. تنها در روز جمعه فیلم «ملاقات خصوصی» در سینمای ما حدود ۳۰ میلیون تومان فروش داشت و فیلم «بخارست» هم در همین روز حدود ۲۱ میلیون تومان فروخت. البته باید تأکید کنم که با همین فروش هم ما هنوز به شرایط سال ۹۸ برنگشتهایم. نباید فریب این آمار را بخوریم. هنوز سینماهای ما وضعیت نرمالی ندارند و تنها اتفاقی که در این چند روز افتاده این است که از وضعیت زیر صفر به اندکی بالای صفر رسیدهایم و هنوز نمیتوانیم بگوییم به وضعیت سابق بازگشتهایم