مدیرعامل گوگل اعلام کرد ترافیک این موتور جستوجو در روز برگزاری فینال جام جهانی فیفا در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۲، رکوردهای قبلی که در زمان برگزاری این مسابقات داشت را شکست و انگار کل دنیا در حال جستوجوی یک موضوع بودند. همچنین گوگل تنها شرکتی نبود که شاهد حجم بالای ترافیک در زمان فینال جام جهانی فیفا بود. ایلان ماسک مدیرعامل توییتر، در توئیتی اعلام کرد پس از گل فرانسه، رکورد ۲۴۴۰۰ توییت در ثانیه در این پلتفرم ارسال شد. طبق مقاله وبلاگ توییتر، هشتگ جام جهانی ۲۰۲۲، حدود ۱۴۷ میلیارد بار دیده شد که بالاتر از آمار جام جهانی سال ۲۰۱۸ و بیش از دو برابر آمار بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود. بر اساس توییتهایی که در هر دقیقه ارسال شدند، دو بازی بسیار محبوب، بازی آرژانتین در برابر فرانسه و کرواسی در برابر برزیل بود.