رضایتمندی 88.5 درصدی از خدمات شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری
شهرکرد-ف.برخورداریان
[email protected]، بر اساس نظرسنجی و ارزیابیهای صورت گرفته، میزان رضایتمندی مشترکین از خدمات و عملکرد شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری 88.5 درصد بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بر اساس الزامات استاندارد 10004 ISO (مدیریت رضایتمندی مشترکین) و به منظور شناسایی نیازها و انتظارات مشترکین و بررسی میزان رضایتمندی از خدمات گازرسانی این شرکت، طرح نظرسنجی از مشترکین (جزء و عمده) اجرایی شد.
وی بابیان اینکه، این طرح در 10 شهرستان استان اجرایی شد، گفت: بالغ بر 3200 هزار پرسشنامه از طریق مصاحبه با مشترکین استان تکمیل و تحلیل شد ضمن اینکه پرسشنامه این طرح بر اساس مدل EFQM طراحیشده و دارای 30 شاخص و 5 مؤلفهی؛ شهرت و تصویر کلی، ارزش محصولات و خدمات، فروش و تحویل محصولات و خدمات، خدمات و پشتیبانی و روابط با مشتریان، تعهد و وفاداری مشتری است. سلیمیان ادامه داد: نتایج حاصل از این نظرسنجی در کمیته ارتباط و خدمات مشتری تجزیه و تحلیلشده و به منظور رضایتمندی بیشتر مشترکین اقدامات بهبود تعریف و پیگیری میشود. وی، ضمن تشکر از تلاش بیوقفه کارکنان خدوم شرکت گاز استان، ابراز امیدواری کرد که میزان رضایتمندی در سالهای آتی همچنان روند مثبتی داشته باشد.
کسب رتبه برتر عفاف و حجاب توسط شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت جناب آقای جهانبخش سلیمیان از کسب رتبه برتر عفاف و حجاب توسط این دستگاه خرداد.
شهرکرد-ف.برخورداریان
[email protected]، جناب آقای جهانبخش سلیمیان، با اشاره به طرح ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب گفت: این نهاد موفق به کسب رتبه برتر در حوزه عفاف و حجاب استان شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت جناب آقای جهانبخش سلیمیان از کسب رتبه برتر عفاف و حجاب توسط این دستگاه خرداد. جناب آقای جهانبخش سلیمیان، با اشاره به طرح ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب گفت: این نهاد موفق به کسب رتبه برتر در حوزه عفاف و حجاب استان شد. وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه افزود: طرح ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی توسط گروه بازرسی عفاف و حجاب استان به اجرا درآمد که طی آن این شرکت موفق به کسب رتبه برتر در بین تمامی دستگاههای اجرایی شد وی ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب در دستگاههای اجرایی اصلی بسیار مهم در موفقیت دستگاهها است که باید تمامی ارگانها به آن توجه داشته باشند. آقای جهانبخش سلیمیان با تأکید بر اهمیت حجاب گفت: متأسفانه ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی به عدم رعایت حجاب و عفاف از سوی افراد برمیگردد و برای مقابله با آسیبها حفظ حجاب از اهمیت ویژهای برخوردار است. وی ادامه داد: اهمیت چشمگیر حجاب و پوشش اسلامی بر هیچ فردی پوشیده نیست و آیات و روایات متعددی وجود دارد که بر این امر مهم تأکید دارد. وی اضافه کرد: رعایت حجاب و عفاف پیامدهای مثبت فردی و اجتماعی فراوانی دارد که موجب رشد و ارتقای جامعه میشود..
تزریق دز یادآور واکسن کرونا، بهترین راه مقابله با سویه های جدید امیکرون
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به شناسایی سویه جدید امیکرون و سرعت بالای انتشار آن، تقویت سیستم ایمنی عمومی در برابر این بیماری را بسیار مهم ارزیابی نموده و تزریق دز یادآور واکسن را بهترین راه مقابله با آن دانستند.دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به شناسایی سویه جدید امیکرون و سرعت بالای انتشار آن، تقویت سیستم ایمنی عمومی در برابر این بیماری را بسیار مهم ارزیابی نموده و تزریق دز یادآور واکسن را بهترین راه مقابله با آن دانستند.محبی ضمن ابراز نگرانی از افزایش چشمگیر آمار ابتلاء و بستری در روزهای اخیر گفت، با توجه به وضعیت زرد کرونایی استان، و احتمال وقوع پیک جدید، لازم است کلیه افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن آنها گذشته و نیز گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال دارای بیماریهای زمینه ای و یا نقص سیستم ایمنی که ۴ ماه از تزریق نوبت دوم آنها گذشته است جهت دریافت دز یادآور در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.رئیس مرکز بهداشت استان در ادامه افزود: جهت تسهیل در دسترسی عمومی، علاوه بر مرکز امام موسی بن جعفر(ع) واقع در بلوار کارگر، روبروی چشم پزشکی جوادالائمه، که همه روزه حتی روزهای تعطیل از ۸ صبح تا ۸ شب فعال می باشد، ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۹۲ پایگاه سلامت و ۶۰ خانه بهداشت روستایی آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به همشهریان گرامی می باشند.