دو فیلم «انفرادی» و «لامینور» از روز چهارشنبه هفتم اردیبهشتماه در نوبت اکران عید فطر جایگزین «قدغن» و «گل به خودی» شدند که به کف فروش خود رسیده بودند. البته با تعیین یک سرگروه جدید در شیراز فیلم «مغز استخوان» هم به چرخه اکران افزوده شد. در بین این سه فیلم، «انفرادی» بیشترین مخاطب را در طول دو روز اول نمایش عمومی خود در سینماها جذب کرد. کمدی «انفرادی» مسعود اطیابی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳۷ هزار و ۹۶۰ بلیت با رقم یک میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان و «لامینور» داریوش مهرجویی ۶ هزار و ۸۲۹ بلیت به میزان ۲۰۳ میلیون تومان فروخته و فیلم «مغز استخوان» حمیدرضا قطبی هم با دو هزار و ۷۶۰ نفر مخاطب حدود ۹۲ میلیون تومان بلیت فروخته است. بااینحال فیلم پرمخاطب سال ۱۴۰۱ همچنان کمدی «سگبند» با ۸۱۱ هزار و ۵۶۰ نفر است که فروش آن به ۲۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان رسیده است. فیلم دفاع مقدسی «موقعیت مهدی» با ۳۳۳ هزار و ۵۹۰ نفر مخاطب ۱۰ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان فروش داشته است. استقبال مردم از فیلمهای کمدی آنهم صرفاً به خاطر عنوان کمدی، سبب سختتر شدن چیدمان اکران شده و بیشتر سینماداران معتقدند برای اینکه همه فیلمهای روی پرده به فروش بهتری برسند ضروری است که آثار باکیفیت و مخاطبپسند بهویژه کمدی حتماً اکران شوند، ولی در حال حاضر تکلیف بعضی فیلمهای کمدی مثل «شیشلیک» و «چپ راست» که مشکلدار عنوان شدهاند، مشخص نیست. آمار فروش درجشده در این گزارش تا بامداد روز گذشته (نهم اردیبهشت) و بر اساس اطلاعات سامانه سمفا است.