مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران عنوان کرد
تقدیر از دکل حفاری نمونه و تیمهای عملیاتی و تخصصی
ستاره صبح - سید رحمان محمدی: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ازاینپس در پایان هرماه دکل حفاری نمونه و تیمهای عملیاتی و تخصصی پشتیبانی ناوگان حفاری و خدمات جنبی فنی و مهندسی شرکت معرفی و تقدیر میشوند. مرتضی فولادی در جلسه عملیات که با حضور معاونان مدیرعامل و مدیران و رؤسای عملیاتی و ستادی در مدیریت خدمات فنی شرکت برگزار شد، با قدردانی از تلاش مضاعف مجموعه کارکنان شرکت در تحقق تعهدات عملیاتی در بخشهای حفاری و خدمات یکپارچه فنی و تخصصی جنبی، افزود: طرح تشویق همکاران باهدف ارتقای بهرهوری و پویایی شرکت و حمایت مادی و معنوی از سختکوشان صنعت حفاری اجرا خواهد شد. وی به تشكيل كارگروه تحول در مدیریتهای فنی، مهندسی، عملیاتی شرکت اشاره و با توجه برخورداری کارکنان از تخصص و تجارب گرانسنگ آنان، اظهار کرد: در راستای چابک سازی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود ازجمله نخبگان و جوانان باید برنامهریزی و پیگیری مستمر به عمل آید. فولادی در همین ارتباط از مدیر خدمات فنی خواست كه نخبگان و افراد مستعد بهویژه نسل جوان معرفی و پرورش دهند تا با کارآمدی در آینده شرکت ایفای مسئولیت نمایند. مدیرعامل با اشاره کاهش سهم شرکت از بازار کار در بخش خدمات جنبی حفاری، شتاب بخشی در راهبری پروژههای بازسازی و تعمیر اساسی، خرید دستگاهها و تجهیزات موردنیاز با در نظر گرفتن برنامههای توسعهای و چشمانداز ، راهاندازی و تقویت بنیه داخلی تعمیرات تجهیزات و ماشینآلات خدمات فنی و اهمیت مدیریت نگهداری و تعمیرات سرمایههای در اختیار تأکید و مدیریت مهندسی را مأمور نظارت و پایش موارد پیشگفته کرد.
در دیدار مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با نماینده ولیفقیه در استان خوزستان و امامجمعه اهواز انجام شد
تقدیر از نقش ملی حفاری بهعنوان پیشران تولید نفت و گاز
ستاره صبح - سید رحمان محمدی: در دیدار مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با نماینده ولیفقیه در استان خوزستان و امامجمعه اهواز، از نقش مهم و محوری ملی حفاری بهعنوان پیشران تولید نفت و گاز و تلاش مضاعف کارکنان این شرکت در تحقق برنامههای صنعت نفت کشور تقدیر شد. در این دیدار حجتالاسلاموالمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد با تبریک انتصاب آقای مرتضی فولادی بهعنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری و آرزوی موفقیت برای ایشان، جایگاه و نقش این شرکت را در تولید و اقتصاد کشور بسیار مهم دانست و گفت: تلاش و همت مضاعف کارکنان سختکوش این مجموعه بزرگ صنعتی در انجام وظایف محوله بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد. در این دیدار که امیر طرفیانی فرمانده پایگاه بسیج و سید حسن حسینی رئیس روابط عمومی شرکت حضور داشتند، مدیرعامل درباره معرفی و برنامههای خود در راستای تحقق اهداف کلان صنعت نفت و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید توضیحاتی ارائه داد و گفت: تلاش بر این است تا از حداکثر ظرفیتهای استان در جهت پیشبرد و اجرای برنامهها بهویژه طرح بزرگ بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری و تجهیزات خدمات جانبی استفاده جامع به عمل آید.
موفقیت ذوبآهن اصفهان در ممیزی ششگانه
تمدید گواهینامههای بینالمللی
ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی شرکت ذوبآهن اصفهان با موفقیت برگزار شد. این دور از ممیزیها توسط سرممیزان شرکت SGS و طی روزهای 10 الی 12 آذرماه سال جاری در ذوبآهن اصفهان برگزار شد . در جلسه اختتامیه این دور از ممیزیها که در سالن جلسات مدیرعامل شرکت و با حضور مهران قمی معاون برنامهریزی و توسعه، سیاوش خواجوی سرپرست معاونت بهرهبرداری، احمد اکبری معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت، مهدی بهرامی معاون بازاریابی و فروش و محمد فرج زاده معاون مالی و اقتصادی و جمعی از مدیران و سرپرستان حوزههای مرتبط ، برگزار شد، مهندس مهران قمی ، ضمن قدردانی از دقت نظر، تلاش ممیزان و همچنین همکاری همهجانبه همکاران، بر آمادگی کامل ذوبآهن اصفهان در استقرار و تحقق بهروزترین استانداردهای بینالمللی تأکید نمود . وی افزود : ذوبآهن اصفهان رعایت استانداردهای مختلف مدیریتی را یکی از مسئولیتهای اصلی خود دانسته و با اشاره به توصیههای ارائهشده در جریان ممیزی، بر اجرای کامل الزامات استانداردهای موجود و بهبود مستمر فرایندها تأکید دارد . دکتر حسینیان سرممیز موسسه SGS نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش و همکاری قابلتوجه مدیریت و کارکنان ذوبآهن اصفهان، یادآور شد : با توجه به گستردگی بخشها، فرایندهای سازمان و محدودیت زمان، ممیزی بهصورت نمونهگیری هدفمند در مدیریتهای مختلف انجام گرفت . وی افزود: با توجه به عدم مشاهده هیچگونه مغایرت عمده و اقدامات مناسب صورت گرفته، شرکت ذوبآهن اصفهان موفق به دریافت مجدد گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001:2015)) ، مدیریت محیطزیست(ISO14001:2015) ، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001:2018) و همچنین تمدید اعتبار گواهینامه سیستم های مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان (ISO10002:2018) ، مدیریت سنجش و پایش رضایت مشتریان(ISO10004:2018 ) و مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان (ISO10015:2019) گردید .