اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه گلستان رتبه نخست کشوری در رسیدگی به شکایات را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، به گفته دکتر غلامعلی شهمرادی اداره بازرسی و نظارت در اردیبهشتماه سال جاری با مختومه کردن صددرصدی شکایات و میانگین زمان پاسخگویی کمتر از یک روز (۰.۹۳ روز) موفق شد در میان مناطق مخابراتی کشور، رتبه نخست را به دست آورد. مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهمیت رسیدگی بهموقع به شکایات ثبتشده توسط مشترکین افزود : مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در سالهای اخیر باهدف افزایش رضایتمندی مشترکین، کاهش و تسریع درروند رسیدگی به شکایات، اقدام به راهاندازی سامانه یکپارچه پاسخگویی به شکایات نموده است. وی گفت : این سامانه ضمن یکپارچهسازی و تجمیع فرآیندهای مرتبط با دریافت و بررسی شکایات، بستر مناسبی را برای شفافسازی، تسهیل ارتباط با مشتریان و تسریع درروند رسیدگی به مطالبات آنان فراهم کرده است. گفتنی است مشترکین میتوانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://bazresi.tci.ir و یا تماس با شماره ۲۰۱۹۵، گزارشها و شکایات خود را در حوزه خدمات مخابراتی ثبت و بهصورت برخط روند رسیدگی به آن را پیگیری نمایند.