لوگو
1404 پنج‌شنبه 6 شهريور
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1404/06/03 - شماره 2575
نسخه چاپی

کسب رتبه برتر اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه گلستان

اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه گلستان رتبه نخست کشوری در رسیدگی به شکایات را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، به گفته دکتر غلامعلی شهمرادی اداره بازرسی و نظارت در اردیبهشت‌ماه سال جاری با مختومه کردن صددرصدی شکایات و میانگین زمان پاسخگویی کمتر از یک روز (۰.۹۳ روز) موفق شد در میان مناطق مخابراتی کشور، رتبه نخست را به دست آورد. مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهمیت رسیدگی به‌موقع به شکایات ثبت‌شده توسط مشترکین افزود : مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در سال‌های اخیر باهدف افزایش رضایتمندی مشترکین، کاهش و تسریع درروند رسیدگی به شکایات، اقدام به راه‌اندازی سامانه یکپارچه پاسخگویی به شکایات نموده است.  وی گفت : این سامانه ضمن یکپارچه‌سازی و تجمیع فرآیندهای مرتبط با دریافت و بررسی شکایات، بستر مناسبی را برای شفاف‌سازی، تسهیل ارتباط با مشتریان و تسریع درروند رسیدگی به مطالبات آنان فراهم کرده است. گفتنی است مشترکین می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://bazresi.tci.ir و یا تماس با شماره ۲۰۱۹۵، گزارش‌ها و شکایات خود را در حوزه خدمات مخابراتی ثبت و به‌صورت برخط روند رسیدگی به آن را پیگیری نمایند.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • کسب رتبه برتر اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه گلستان
  • برگزاری مانور اطفاء حریق مخازن غربی پالایشگاه اصفهان
  • رویای خانه دار شدن
  • بازدید مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از داروخانه شهدای بروجن
  • آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان برای تأمین سوخت زائران مشهد مقدس
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.