مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون:
ایستگاه تزریق گاز مارون مجددا وارد مدار تولید شد
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اعلام کرد که عملیات راه اندازی ردیف اول ایستگاه تزریق گاز مارون به پایان رسید و این ایستگاه با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت.
مهندس قباد ناصری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان این شرکت در راه اندازی ایستگاه مذکور گفت: با توجه به اهمیت پایداری تولید و حرکت در مسیر افزایش آن، فرایند تزریق گاز امری حیاتی در فشار افزایی مخازن تحت راهبری ایفا می کنند.
وی افزود: این مورد در خصوص میدان مارون که در مقطع برداشت ثانویه خود قرار دارد اهمیتی دوچندان دارد.
مهندس ناصری به تشریح مشخصات ایستگاه تزریق گاز مارون پرداخت و یادآور شد: این ایستگاه بزرگترین ایستگاه تزریق گاز کشور است که با 6 ردیف، ظرفیت تزریق حدود یک و نیم میلیارد فوت مکعب در روز گاز را دارا می باشد که با راه اندازی ردیف اول و تامین خوراک آن، در حال حاضر روزانه حدود 350 میلیون فوت مکعب گاز به میدان مارون تزریق می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پایان تصریح کرد که ظرف چند روز آینده ردیف دوم این ایستگاه نیز راه اندازی و آماده بهره برداری خواهد شد. شایان ذکر است کلیه اقدامات فنی، عملیاتی و تعمیراتی انجام شده در این ایستگاه که به دلیل مشکلاتی در خطوط لوله از سرویس خارج شده بود، توسط کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برنامه ریزی و اجرا شده اند.
تقدیر از مدیر عامل شركت نفت و گاز آغاجاری در نمازجمعه شهر جایزان
در راستای قدردانی از تلاش های شرکت نفت و گاز آغاجاری در احداث جاده امیدیه به جایزان از مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت در نمازجمعه تقدیر شد. با حضور امام جمعه، مسئولین محلی و جمعی از مردم قدرشناسی شهر جایزان از مهندس تقی زاده به پاس تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت نفت و گاز آغاجاری در احداث و راه اندازی جاده امیدیه به جایزان تقدیر شد. در این مراسم حجت الاسلام شیرمهد امام جمعه شهر جایزان ضمن قدردانی شرکت نفت و گاز آغاجاری در راه اندازی جاده امیدیه به جایزان پس از ۱۷ سال بیان کرد: احداث این جاده از ۱۷ سال پیش آغاز شد ولی متاسفانه به دلایل مختلف کار انجام نشد و این موضوع موجب بروز مشکلاتی برای مردم منطقه شده بود. حجت الاسلام شیر مهد با اشاره به اجرای کار جهادی طی دوسال گذشته در احداث این جاده افزود: از نیمه سال ۱۴۰۱ با حضور مهندس تقی زاده و همکاری و تعامل بسیار خوب مهندس سلامی فرماندار شهرستان امیدیه روند احداث جاده با سرعت آغاز شد و به لطف خداوند امروز شاهد راه اندازی این جاده هستیم. فرماندار شهرستان امیدیه نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات شرکت آغاجاری بیان کرد: طی دوسال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و خدمات عام المنفعه از سوی شرکت آغاجاری در شهرستان امیدیه انجام شد که در نوع خود کم سابقه بود. مهندس جعفر سلامی تکمیل جاده جایزان بعد از گذشت ۱۷ سال که کام مردم را تلخ کرده بود از پروژه های شاخص این شرکت بود که با کار جهادی و شبانه روزی به بهترین شکل انجام شد. مهندس سلامی همچنین تکمیل تونل بین شهری امیدیه به میانکوه ، مشترکی در رفع تنش آبی ، احداث جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری و... را از برجسته ترین اقدامات شرکت آغاجاری دانست. امام جمعه شهر جایزان و فرماندار شهرستان امیدیه در پایان نماز سیاسی و عبادی جمعه با اهدا لوح تقدیر از مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری و تقدیر کردند.
دریافت ۱۲ استاندارد مدیریتی و ۵ تندیس زرین تعالی سازمانی، نشان از بلوغِ باورهای فولاد مبارکه است
علی کیانی، رئیس سیستمهای مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه در سیامین دوره همایش ممیزان داخلی این شرکت:هم اکنون پس از سی سال، ۱۲ استاندارد مدیریتی در سازمان فولاد مبارکه استقرار یافته و موفق به اخذ ۵ بار تندیس تعالی سازمانی شدیم و در سال گذشته نیز برای اولین بار از مرز امتیاز ۷۰۰ گذشتیم. مدلهای تعالی موجود در دنیا نظیر مدل دمینگ، مالکوم بالدریج، مدل EFQM و مدل تعالی سازمانی ویرایش ۱۴۰۰ المانهای فرهنگ تعالی سازمانی در ۴ بخش و شامل ۱۲ موضوع شناسایی شد که تفکر سیستمی و نقدپذیری و یادگیری به عنوان دو جز از اجزای این مدل در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت. بنابراین، آن چیزی که نماینده مدیریت سازمان به دنبال آن است، جاری و ساری شدن این مفاهیم است. اگر بحث نقدپذیری در سازمان جاری نباشد، نمیتوانیم فرصتهای بهبود خودمان را ببینیم. این در حالی است که بهترین سازمان ایرانی در کشور و در خاورمیانه هستیم اما همچنان نیازمند نقد پذیری هستیم. فولاد مبارکه تنها شرکتی است که در حوزه تربیت سرمایههای انسانی لازم برای اجرای فرایندهای ممیزی این نظام را عملیاتی کرده است. ما به دنبال یک کار تیمی برای برداشتن گامهای بهبود مستمر در سازمان هستیم که همین تفکر باعث شده فرایند ممیزی داخلی که به صورت سالانه در این شرکت انجام میشود در بین دیگر کسبوکارهای کشور بینظیر باشد.