لوگو
1404 جمعه 19 ارديبهشت
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1403/06/15 - شماره 2341
نسخه چاپی

تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳ تاکید کرد. به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش اعضای پروژه مهر استان ها، اظهار کرد: به استان هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریع تر برای بازگشایی مدارس آماده شوند. وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در فعالیت های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، گفت: آمارهای ملی جهت گیری ها را به ما می‌دهد اما ما باید نقطه ای و منطقه ای ورود پیدا کنیم.وضعیت‌ تصحیح اوراق امتحانی در استان ها به سرعت بررسی و پیگیری شود. کاظمی به برخی تحلیل های نادرست از نتایج کنکور۱۴۰۳ اشاره کرد و بیان داشت: نتایج کنکور باید در چند بخش رتبه های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تحلیل شود. وی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان، اذعان کرد: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت. او با بیان اینکه به طور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری می کنم، تصریح کرد: جدول نیاز نیروی انسانی به تفکیک کلاس معلم و نیروهای کیفیت بخشی تهیه شود تا چگونگی تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با تامین نیروهای موجود و نیروهای حق التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • فوت ۱۴۴ زائر اربعین
  • تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳
  • فیزیوتراپی علم تحول آفرین برای تحرک و بازگشت به زندگی عادی
  • درخواست احمد توکلی از مسعود پزشکیان درباره کنکور
  • اخبار
  • ۵۱۱ هزار بیمه زنان خانه‌دار شدند
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.