35 درصد در انتخابات شرکت خواهند کرد
۲۸.۷ درصد هنوز تصمیم نگرفتهاند
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به نتایج موج اول پیمایش مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آمارها نشانگر آن است که موضوع انتخابات در صدر توجه مردم قرار ندارد بهگونهای که ۳۵.۳ درصد اظهار کردند بهاحتمالزیاد در انتخابات شرکت میکنند و ۲۸.۷ درصد در حال بررسی بوده و هنوز تصمیم نگرفتهاند. حسن مسلمی نائینی در گفتوگو با ایسنا به تشریح آخرین یافتههای پیمایش اخیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) پرداخت، و تصریح کرد: با توجه به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ۱۴۰۲؛ اولین موج پیمایشهای انتخاباتی را با عنوان «مشارکت سیاسی مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی» در آبان ماه ۱۴۰۲ با اندازه نمونه ۵۰۸۶ نفر در بین شهروندان ۱۸ سال به بالای در کشور به صورت حضوری اجرا کرده است. در این پیمایش بر موضوع میزان اطلاع مردم از زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و تمایل آنها به مشارکت در انتخابات و ... موردبررسی و سنجش قرارگرفته است
منابع پیگیری اخبار در بین مردم
مسلمی نائینی افزود: یافتهها نشان داد رسانه ملی و شبکههای اجتماعی مجازی به ترتیب به عنوان مهمترین منابع پیگیری اخبار در بین مردم هستند؛ یعنی ۳۷.۹ درصد مردم گفتهاند اخبار را بیشتر از طریق صداوسیما دنبال میکنند. همچنین ۳۱ درصد از طریق شبکههای اجتماعی مجازی و ۸.۹ درصد از طریق ماهواره، اخبار کشور را پیگیری میکنند.
شرکت در انتخابات
رئیس جهاد دانشگاهی در خصوص شکلگیری فضای انتخاباتی کشور گفت: هرچند در حال حاضر آمارها نشانگر آن است که موضوع انتخابات در صدر توجه مردم قرار ندارد بهگونهای که ۳۵.۳ درصد اظهار میدارند قطعاً و بهاحتمالزیاد در انتخابات شرکت میکنند و ۲۸.۷ درصد در حال بررسی بوده و هنوز تصمیم نگرفتهاند اما در کل میتوان انتظار داشت پس از تأیید صلاحیت نامزدهای نهایی مجلس شورای اسلامی بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، مشارکت جدیتر شود و میزان تمایل مردم برای مشارکت تا زمان برگزاری انتخابات تغییر کند.
مدیرعامل فولاد مبارکه:
شفافیت در توزیع محصولات اولویت همیشگی فولاد مبارکه است
در راستای تعامل با شرکای تجاری جلسه هماندیشی با انجمن لوله و پروفیل کشور با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه و معاونت فروش و بازاریابی شرکت در حاشیه بیستمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی ایران متافو ۱۴۰۲ برگزار شد. در این دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با ابراز خوشحالی از ارتقا تعامل بین انجمن لوله پروفیل ایران و شرکت فولاد مبارکه، شفافیت در عرضه محصولات را تأکید همیشگی خود دانست. وی بر گفتگو و یافتن راهکارهای جدید در جهت بهبود شرایط موجود و دسترسی هرچه بیشتر مشتریان فولاد مبارکه به محصولات فولادی تأکید کرد. در این دیدار اعضا هیئتمدیره انجمن لوله و پروفیل ایران کمبود نقدینگی در زنجیره تولید، کمبود ورق در صورت کسری تولید به دلیل قطع گاز در زمستان را ازجمله نگرانیهای خود عنوان کرد. در ادامه معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه بر لزوم تعامل هر چه بیشتر با سازمانها، کارگروهها و اصناف با نگاه و رویکرد منافع ملی تأکید نمود.