در ادامه همکاری شاهرخ خان با نتفلیکس، کمپانی وی سریالی به کارگردانی پسرش آریان را برای این غول رسانه میسازد.
به گزارش مهر از ورایتی، نتفلیکس با کمپانی «رد چیلیز انترتینمنت» متعلق به شاهرخ خان، برای ساخت سریالی همکاری میکند که کارگردانش آریان خان پسر بازیگر مشهور بالیوود است.
نتفلیکس از این پروژه به عنوان سریالی یاد کرده که موضوعش در پس زمینه صنعت فیلم رخ میدهد و ماجراهای جسورانه و سرگرم کنندهای از یک فرد خارجی جذاب و جاهطلب در دنیای پر زرق و برق و در عین حال دشوار بالیوود را تصویر می کند.
شاهرخ خان هم از همکاری با نتفلیکس برای ساخت سریالی که نگاهی تازه به دنیای سینمایی پر زرق و برق بالیوود دارد و آنچه را برای موفقیت یک خارجی لازم است ارائه میکند، ابراز خوشحالی کرد. این سریال که قرار است سال ۲۰۲۵ اکران شود، ششمین پروژه نتفلیکس و کمپانی شاهرخ خان است که پیشتر با همکاری هم «عزیزان»، «باکشاک»، «کلاس ۸۳»، «بیتال» و «تصنیف خون» را ساختهاند. معاون نتفلیکس هند گفت: این سریال بسیار خاص، به کارگردانی آریان خان خواهد بود و آریان یک دید کارگردانی جسورانه و پویا را به ارمغان آورده و چیزی واقعاً منحصر به فرد و کاملاً سرگرم کننده خلق کرده است. بلا باجاریا، مدیر ارشد محتوای نتفلیکس هم عنوان کرد: حتی در آمریکا که تماشاگران تلویزیون بیشتر داستانهای داخلی را ترجیح میدهند، علاقه برای ساخت برنامه غیرانگلیسی زبان در حال افزایش است و سال پیش حدود ۱۳ درصد از ساعتهای تماشا شده در آمریکا، غیرانگلیسی بودند و سریالها و فیلمهای کرهای، اسپانیایی و ژاپنی بیشترین مخاطبان را به خود اختصاص دادند.
فصل پایانی «زخم کاری» آماده نمایش
فصل چهارم «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با عنوان «مجازات» با مشخص شدن تکلیف مالک و سمیرا به نقطه پایان میرسد.«زخم کاری» با عنوان «مجازات» آخرین فصل این سریال است که با تعیین تکلیف شخصیتهای داستان همراه خواهد شد. به زودی نمایش این فصل در شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد. فصل آخرین این مجموعه با حضور شخصیتها در ترکیه و نروژ، گروههای فصلهای گذشته را باز میکند.
ظاهرا «زخم کاری؛ مجازات»، مهر پایانی خواهد بود بر سرنوشت شخصیتها و خردهداستانهای این سریال. فصل تازهای که طبق تیزینگ منتشر شده از آن، پایانِ خون و جنون نام گرفته است.جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، الهه حصاری، عرفان ناصری از جمله بازیگران فصل های مختلف «زخم کاری» هستند.
صف طولانی برای «چشم در چشم»
نمایشگاه «چشم در چشم» موزه هنرهای معاصر که در برگیرنده بخشی از آثار گنجنیه موزه هنرهای معاصر تهران است با استقبال علاقهمندان به آثار هنری روبهرو شد و صفهای طولانی مردم برای رفتن به این نمایشگاه شگفتی آفرید.به گزارش ایرنا در نمایشگاه «چشم در چشم» ۱۲۰ اثر از هنرمندانی مانند فرانسیس بیکن، لوترک، پیکاسو، ونسان ونگوگ، اندی وارهول، جیاکومتی، جیمز انسوار، اداورد مونه، جیمز داین، رابرت راشنبرگ، فرنان لژه، خوان میره، کمال الملک، بهمن محصص، مارکو گریگوریان، محمود جوادی پور، احمد اسفندیاری، ژازه تباتبایی، کامبیز درمبخش، غلامحسین نامی، مهدی سحابی، فرشید ملکی، کوروش گلناری و ... در پنج گالری موزه به نمایش درآمده است.
در بیانیه این نمایشگاه به قلم جمال عرب زاده کیوریتور این نمایشگاه آمده است:
تصویری حاوی بازنمایی خصوصیات فردی سوژه؛ این عمومیترین تعریف ارائه شده از یک پرتره است. در حالی که تاریخ پرتره نگاری مشتمل بر مفاهیمی فراتر از آن است در واقع پرتره یکی از عمومی ترین و کهن ترین اشکال تصویری است که خاستگاه آن را میتوان تا تمدنهای اولیه دنبال کرد اولین ارجاعات بصری پرتره، عموماً کارکردی نمادین داشتند. یعنی از همان ابتدا پرتره بر چیزی ورای ظاهر سوژه اش دلالت می کرد. تجلی ملموس یک خدای باستانی یا نمادی از یک حکمران خیلی زود ارتباط بین این ژانر تصویری و بازنمایی قدرت در جامعه آشکار و در تمدن هایی مانند مصر و یونان به صورتی گسترده به کار گرفته شد.