کد خبر : 83045 تاریخ : ۱۳۹۹/۹/۲ - 00:12
حمله تند یک عضو جبهه پایداری به رئیس‌جمهور: روحانی دیکتاتور است! اشاره: تعدادی از اعضای مجلس یازدهم از همان روزهای اول تند و تیز به جنگ دولت آمدند. نخست با توهین وزیر خارجه را هدف قرار دادند و پس از آن به رئیس‌جمهور نیز توهین کردند. به گونه‌ای که رهبر انقلاب نسبت به این قبیل اقدامات واکنش نشان دادند. در این ارتباط سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی اردشیر مطهری گفت: «آقای رئیس‌جمهور که خودت را مخفی کردی آیا می‌دانی مردم می‌گویند خدا روحانی را لعنت کند؟!». همچنین مجتبی ذوالنور در توییتی نوشت: «امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود». تازه‌ترین حمله به رئیس‌جمهور توسط سید محمود نبویان صورت گرفته است. وی که عضو جبهه پایداری است گفت: «مدیران دولت فلج، خسته، پیر، ناتوان، لیبرال و غرب‌گرا هستند». در ادامه گزیده‌ای از صحبت‌های این عضو جبهه پایداری را به نقل از خبرگزاری فارس می‌خوانیم:

ستاره صبح-

سید محمود نبویان، نماینده مجلس یازدهم گفت: شاهد دیکتاتوری‌های آقای روحانی در موارد مختلف هستیم. به عنوان نمونه در شورای عالی فضای مجازی رئیس پدافند غیرعامل کشور قانونا در این شورا عضو است، اما آقای روحانی او را به جلسات شورا راه نمی‌دهد و یا در شورای عالی انقلاب فرهنگی آقای روحانی چند نفر از اعضا را به جلسات شورا راه نمی‌دهد. به نقل از فارس، نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفته که کسانی که از دولت انتقاد می‌کنند اصلاً مدیریت می‌دانند چیست که این حرف‌ها را می‌زنند؟ و معنای این حرف آن است که آقای روحانی و همکارانشان مدیریت بلدند و منتقدین‌شان نه.
سوءاستفاده دولت از بورس!
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: بازار بورس پدر مردم را درآورده و همه مردم را ورشکست کرده و تنها یک عده خاص که آقای روحانی و دوستانش شاید بیشتر اطلاع داشته باشند در بورس سرمایه‌دارتر شدند. آیا این موارد ربطی به جنایت ترامپ دارد و یا به تحریم‌ها مربوط است؟! یا اینکه مدیریت خاصی بر کشور حاکم است؟

گرانی فولاد و خودرو
نبویان خاطرنشان کرد: سنگ معدن برای خودمان است و برق و آب یارانه‌ای به این بخش تعلق پیدا می‌کند، اما مشتقات آن با قیمت بالا در بازار عرضه می‌شود. این‌ها که دیگر ربطی به تحریم و ترامپ ندارد، بلکه مربوط به مدیریت آقای رئیس‌جمهور و دولتمردان است. نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: موضوع بعد صنعت خودروست، قیمت پراید ۲۰ میلیونی را به ۱۲۰ میلیون رسانده‌اید، آیا این مسئله به ترامپ مربوط است؟ یا از این گذشته افزایش نقدینگی در کشور که امروز به حدود ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده، کشور به لحاظ تورم در حال انفجار است، آیا این هم به ترامپ و تحریم‌های آمریکا بازمی‌گردد؟

امضای طلایی افراد خاص
وی اظهار داشت: اینکه امضای طلایی وجود دارد و عده خاصی از بانک مرکزی ارز دریافت می‌کنند، همچنین کاهش ارزش پول ملی به کجا بازمی‌گردد؟ نبویان خاطرنشان کرد: آقای روحانی! چشم امید داشتن به دشمنان ملت با این تفکر که مردم کاری نمی‌توانند بکنند و نیز استفاده از مدیران ناکارآمد فلج، خسته، پیر، ناتوان، لیبرال، غرب‌گرا به کجا مربوط می‌شود؟

تحریم‌ها ۳۰ درصد مؤثرند!
نبویان همچنین گفت: تحریم‌ها نهایتاً ۳۰ درصد بر وضعیت کشور ما تأثیر دارد، ترامپ جنایتکار است، اما نهایتاً جنایتش ۳۰ درصد برای کشور مشکل ایجاد می‌کند و حداقل ۷۰ درصد از مشکلات نتیجه مدیریتی است که آقای روحانی دارد و نتیجه کار وزرای کابینه است. وی افزود: نزدیک یک ماه و نیم تا دو ماه است طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس مطرح شده و به ۶۰ میلیون ایرانی در دو قسمت باید در طول ۶ ماه، در هر ماه کالای معیشتی در قالب کالابرگ پرداخت شود. در این یک ماه و نیم دولت آنقدر بهانه آورده که ما منابع نداریم، پول در اختیار نداریم، به شورای نگهبان فشار آورده و شورای نگهبان طرح را رد کرده. نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: نهایتاً روز گذشته منابع این طرح را در مجلس مشخص کرده‌ایم و مشکل اصل ۷۵ قانون اساسی در این باره رفع شد. دیروز دیدم که آقای روحانی اعلام می‌کند که ما می‌خواهیم یارانه معیشتی به مردم پرداخت کنیم. نبویان خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! سؤال من از شما این است که شما دو ماه است که ما پول در اختیار نداریم که اعتبار طرح تأمین کالاهای اساسی را تأمین کنیم. چطور امروز اعلام کردید که می‌خواهید به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان یارانه معیشتی پرداخت کنید، منابع آن از کجا آورده شده؟