کد خبر : 674616 تاریخ : ۱۴۰۳/۷/۱۱ - 03:10
سی ان ان: پایگاه هوایی اسرائیل مورد حمله ایران قرار گرفته است سی ان ان آمریکا گزارش داد: ویدئوهای جدید نشان می دهد که پایگاه هوایی اسرائیل مورد حمله ایران قرار گرفته است، در حالی که ارتش اسرائیل می گوید "تعداد زیادی رهگیری" انجام داده است.

در همین حال سی ان ان نوشت: به گفته نیروهای دفاعی اسرائیل، نیروی هوایی اسرائیل امشب حملاتی را در خاورمیانه انجام خواهد داد و توانایی های عملیاتی آن تحت تأثیر حملات موشکی ایران قرار نگرفته است.

تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد موشک‌های ایران به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب اسرائیل برخورد کرده‌اند و خسارات بسیاری برجای گذاشته‌اند.

همچنین جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست مطبوعاتی گفت: ایالات متحده و ارتش اسرائیل هنوز در تلاش برای ارزیابی تأثیر حمله هستند و تأکید کرد که هنوز در ارزیابی اولیه است. او این موضوع را "وضعیت سیال" خواند.
در حالی که ایالات متحده مدتی است به شهروندان منطقه در مورد احتمال تشدید حملات هشدار می‌دهد، سالیوان گفت که ایالات متحده "تخلیه اضطراری غیر جنگی را آغاز نکرده است و در حال حاضر نیز قصد انجام این کار را ندارند."

کشته شدن 7 نفر در تل آویو

تعداد کشته‌شدگان تیراندازی و حمله با چاقو در تل‌آویو به هفت نفر افزایش یافت. مجروحان در حالی به بیمارستان منتقل می‌شدند که زنگ خطر حمله هواییبه خاطر حمله موشکی ایران در منطقه و در سراسر اسرائیل به صدا درآمده بود.