کد خبر : 664371 تاریخ : ۱۴۰۳/۶/۲۹ - 16:14
غلامرضا تاجگردون: تصویب FATF و توافق با غرب باید اولویت پزشکیان باشد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مسائلی همچون احیای برجام و توافقاتی که در برجام صورت گرفته است مواردی هستند که در کنار FATF باید به آن‌ها پرداخته شود.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که رئیس‌جمهور در نشست مطبوعاتی خود خبر داد که برای حل مسئله FATF به مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه خواهد نوشت و اینکه آیا به سرانجام رسیدن FATF مشکلات مراودات مالی ما را حل خواهد کرد، گفت: بسیاری از مشکلات را حل می‌کند اما به تنهایی همه مشکلات را حل نمی‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد:‌ به نظرم حالا که آقای رئیس‌جمهور تلاش می‌کنند باید موضوعاتی که متناسب با مسئله FATF هستند را در یک بسته ببینند، مسائلی همچون بررسی احیای برجام و توافقاتی که در برجام صورت گرفته است مواردی هستند که در کنار FATF باید به آن‌ها پرداخته شود.

تاجگردون یادآور شد: فکر می‌کنم یکی از قول‌های آقای رئیس‌جمهور همین مسئله باشد و امیدوارم سایر ارکان نظام هم با ایشان همکاری کنند.

وی در پاسخ به این‌که آیا دولت می‌تواند تعامل لازم را برای بازگشایی گره FATF داشته باشد،‌ بیان کرد: انشاالله که دارد حتما، فکر هم می‌کنم داشته باشند، قولش را هم داده‌اند.