کد خبر : 633737 تاریخ : ۱۴۰۳/۵/۶ - 03:26
انتقاد یک شهروند به شرایط اجاره مسکن در منطقه آبی بیگلو اردبیل یک شهروند با ارسال پیامی از شرایط سخت و گرانی اجاره مسکن در منطقه آبی بیگلو انتقاد و از مسئولان خواستار رسیدگی به وضع موجود شد.

پیام این شهروند به شرح زیر است:

یه گلایه و انتقاد داشتم. چند سالی هست ابی بیگلو ساخت وساز کم شده و انبوه جوان های که تازه ازدواج کردن و دربه در دنبال اجاره خونه هستن زیاد شده..متأسفانه املاکی‌ها و صاحبخانه‌ها از این موقعیت سواستفاده کرده و قیمت نجومی برا اجاره خونه میگن..که بیشتر املاک های تو ابی بیگلو به این قضیه افزایش نرخ کرایه دامن می‌زنند.

املاکی‌ها و صاحبخانه های محترم..لطفا خدا رو در نظر بگیرید.انصاف داشته باشید..ارزش منازل و ملک هاتون نسبت به پنج ده سال پیش ۱۰برابر شده.نوش جونتون ولی اون مستاجر بنده خدا حقوقش ۱۰برابر نشده که برعکس مخارجش بیست برابر شده.تواقع نداشته باشید که همه چاله چوله‌ها و قرض و بدهی هاتون رو ار طریق مستاجر بیچاره جبران کنید.یک لحظه به زمانی که باید در پیشگاه خدا جوابگو باشید فکر کنید.قیمت ملکتون رو نذارید برای اجاره..اگه مستاجر بیچاره داشت خودش میرفت خونه می‌ساخت آواره این خونه و اون خونه نمیشد..مستاجر یه مدت توی خونه شماست.بعدش میره..همه چیز رو به اقتصاد و سیاست ربط ندهیم..مستاجر اجنبی نیست.خودمون باید به خودمون رحم کنیم.