کد خبر : 633647 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۳۰ - 16:37
شمسایی: بازیکنان بزرگ بدانند تیم ملی جای تلاش است سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در دو هفته ابتدایی لیگ، بازیکنان بزرگ توقعات لازم را برآورده نکردند و این‌ها بدانند تیم ملی جای اسم نیست و این تلاش است که برای من مهم است.

وی در خصوص دو هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم ۶ هفته لیگ را به‌خوبی رصد کنیم و هم من و هم کادرفنی مابقی بازی‌ها را هم با دقت می‌بینیم. بااینکه خودمان بعضی از بازی‌ها را از نزدیک دیدیم. می‌خواهیم حق به حق‌دار برسد و به همین دلیل لحظه‌ای غافل نمی‌شویم. در این زمینه با کمیته فوتسال و سازمان لیگ در ارتباط هستیم و می‌خواهیم بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنیم.

وی در خصوص کیفیت بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: در این دو سال و دو ماه که در خدمت تیم ملی هستم، مهم‌ترین تفکری که برای بازیکنان لیگ جا افتاد این بود که هرکسی می‌تواند با تلاش و انگیزه خود را به تیم ملی برساند. ما در طول این دو سال بازیکنان جوانی را دعوت کردیم و آن‌ها را در تورنمنت‌های بین‌المللی بازی هم دادیم. من دوست دارم بازیکن موقع قرارداد بگوید که ملی‌پوش است و این موضوع باید روی قراردادش تأثیر بگذارد.

شمسایی عنوان کرد: با مدیرعامل کراپ الوند و مس سونگون در مورد دو بازیکن صحبت کردیم؛ علی اکرمی بازیکن کراپ و بهروز عظیمی بازیکن مس که این دو بازیکن را من از دو تیمی که از لیگ برتر سقوط کردند، به تیم ملی دعوت کردم و حالا این دو بازیکن جزو بازیکنان تأثیرگذار هستند. برخی بازیکنان خود را به تیم ملی تحمیل می‌کنند و این خیلی مهم است. تیم ملی جای بزرگی است و تفکر بزرگ می‌طلبد و ذهنیت برنده شدن می‌خواهد.