کد خبر : 633569 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۲۶ - 18:46
خروجی‌های استقلال چه کسانی هستند؟ چند بازیکن تیم فوتبال استقلال، جایی در تفکرات کادر فنی ندارند.

باشگاه استقلال طبق درخواست کادرفنی به دنبال جذب نفرات مدنظر است و تا اینجای کار میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی و رامین رضاییان را جذب کرده است. روزبه چشمی، مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی نیز قراردادشان تمدیدشده‌اند.

روند جذب جدید و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنانی چون سید حسین حسینی، صالح حردانی و ... ادامه دارد و اگر این نفرات نیز به جمع آبی‌پوشان اضافه شوند، چند بازیکن در آستانه خروج قرار می‌گیرند. برخی از این نفرات قراردادی ندارند و اقدامی برای تمدید قرارداد آن‌ها نخواهد شد و نفرات تحت قرارداد نیز در لیست مازاد قرار می‌گیرند.

بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان وجود دارد:

دروازه‌بانان: اگر سیدحسین حسینی بماند، آبی‌پوشان صاحب 4 دروازه‌بان می‌شوند، یکی از آن‌ها از کشور مقدونیه است که گفته می‌شود قرارداد با او امضاشده است. محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی‌فر دیگر دروازه‌بان‌های استقلال را تشکیل می‌دهند. با این شرایط، یکی از این سه دروازه‌بان باید از لیست استقلال خط بخورد.

مدافعان: از میان محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا و ایمان سلیمی یک نفر باید جدا شود که احتمال جدایی مرادمند با توجه به عدم تمدید قراردادش زیاد است. در دفاع چپ، درصورتی‌که ابوالفضل جلالی مشمول خدمت سربازی نشود، جعفر سلمانی باید به فکر تیم دیگری باشد.

هافبک‌ها: از بین زبیر نیک‌نفس و امید حامدی‌فر یک نفر باید با استقلال خداحافظی کند.

مهاجمان: از میان آرمان رمضانی و پیمان بابایی که قراردادی با استقلال ندارند، یکی در لیست خروج قرار می‌گیرد که رمضانی شانس بیشتری برای ماندن در استقلال دارد. نام کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور نیز با توجه به مصدومیت‌شان از لیست خارج می‌شود. رضا میرزایی نیز تکلیف نامشخصی دارد و گفته می‌شود باید راهی خدمت سربازی و ملوان انزلی شود.