کد خبر : 633547 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۲۳ - 21:36
مسعود پزشکیان، رییس‌جمهور منتخب در دیدار با نمایندگان ادوار مجلس: وضعیت کنونی در شأن مردم نیست/ من بار‌ها گفته ام هیچ برتری نسبت به هیچ کدام از شما در خود نمیبینم پزشکیان در این مراسم گفت: من بار‌ها گفته ام هیچ برتری نسبت به هیچ کدام از شما در خود نمیبینم. وقتی با من جوری برخورد می‌کنند که انگار کسی شده ام از خودم می‌ترسم.

گروه سیاسی: جنبش میان‌سالان نتیجه داد و مسعود پزشکیان اصلاح‌طلب به ریاست جمهوری رسید. اتفاقی باورنکردنی هم برای رأی‌دهندگان بود و هم برای اصولگرایانی که بانی و باعث وضعیت بد کنونی شده‌اند.

در این میان نقش نماینده، وزیر، معاون وزیر، استاندار، فرماندار، مدیرکل، سفیر و ... بیش از دیگر اقشار برجسته و در پیروزی چشمگیر بود. نمایندگانی که از پزشکیان حمایت کردند از مجلس اول تا دوازدهم حدود 800 نفر بودند. این افراد در شهرهای خود دارای رأی هستند و اغلب زخم‌خورده نظریه «استصوابی» شورای نگهبان هستند. همین جماعت در دوم خرداد 76 و 24 خرداد 92 و 29 اردیبهشت 96 به حمایت از سیدمحمد خاتمی و حسن روحانی برخاستند و او را روانه پاستور کردند. این‌وآن در میانه بیم و امید عزمشان را جزم کردند و به میدان آمدند و با حمایت از پزشکیان او را روانه پاستور کردند. روز گذشته این گروه در سالن اجلاس با رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ما، استقبال نمایندگان یازده دوره قبل و دوره دوازدهم در این مراسم چشمگیر بود. در این مراسم رئیس‌جمهور سخنان مهمی ایراد کرد و گفت: آنچه اکنون در جامعه وجود دارد در شان مردم ایران نیست. پزشکیان نقطه نظرهای خودش را بیان کرد و از نمایندگان ادوار خواست به او در پیش برد برنامه هایش کمک کنند. تا لحظه‌ای که روزنامه به زیر چاپ رفت( ساعت 21 ) سخنان رئیس‌جمهور را هیچکدام از خبرگزاری‌ها منتشر نکرده بودند.
پزشکیان در این مراسم گفت: من بار‌ها گفته‌ام هیچ برتری نسبت به هیچ کدام از شما در خود نمیبینم. وقتی با من جوری برخورد می‌کنند که انگار کسی شده‌ام از خودم می‌ترسم.

وی گفت: به پیر و پیغمبر من مث شما هستم؛ همان آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده است. همان آدمی که در مجلس با شما راه می‌رفتم، دست می‌دادیم و شوخی میکردیم. رئیس‌جمهور منتخب در ادامه گفت: اگر راه درست را رفتم و به این حرف‌ها پایبند بودم قبولم کنید؛ اگر نه، انذارم کنید. اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور میکنم کسی شده ام؛ این شما هستید که من را تبدیل به یک آدم غیرمتعارف می‌کنید. هیچ فرقی نکرده فقط مسئولیت من بیشتر شده، این بار سنگین باید کمکم کنید تا عملیاتی کنم.