کد خبر : 633529 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۲۳ - 19:19
رضا سلیمانی- مدیرکل روابط عمومی پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام شباهت مواضع رسانه‌های معاند خارج نشین با برخی اعضای ستاد آقای جلیلی چهارشنبه گذشته، گزارش جالبی در بخش‌های مختلف خبری سیما به کرات پخش شد که در آن به انعکاس فعالیت‌ها و اظهارات برخی شبکه‌های معاند خارج نشین، افراد ضد انقلاب و سلطنت طلب در توهین به شرکت کنندگان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران و رأی دهندگان با عباراتی چون؛ افراد نادان، فریب خورده، مزدور و... پرداخت و نتیجه‌گیری کرد که حضور مردم در انتخابات، چه تاثیری در عصبانیت و یأس و ناامیدی معاندین و ضد انقلاب خارج نشین داشته و آنان را آشفته حال کرده است.

پیشنهاد می‌کنم صدا و سیما با ساخت ادامه و بخش دوم این گزارش در داخل، این کار خوب خود را کامل کند و با انعکاس سخنان برخی اعضای ستاد آقای جلیلی، پایگاه‌های خبری و هواداران وی، به مردم بگوید طی چند روز اخیر، چرا آنان با عصبانیت و وقاحت هر چه تمام‌تر، رأی دهندگان به آقای دکتر پزشکیان را افرادی جاهل، نادان، فریب خورده و... خوانده و با عباراتی از این دست، به آنان توهین و حتی شخص رئیس‌جمهور منتخب و هوادارانش را تهدید کرده‌اند. چه شباهت عجیبی!

همچنین تقاضا می‌کنم کارشناسان سیاسی و بی‌طرف! این رسانه، تحلیل کنند که این اشتراک نظر و شباهت بین مواضع معاندین ضد انقلاب و سلطنت‌ طلب‌های خارج نشین با برخی اعضای ستاد آقای جلیلی و هوادارانش از کجا ناشی می‌شود و چرا؟