کد خبر : 633513 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۲۱ - 13:06
شباهت مواضع رسانه‌های معاند خارج نشین با برخی اعضای ستاد جلیلی شب گذشته(چهارشنبه بیستم تیر ماه)گزارش جالبی در بخش‌های مختلف خبری سیما،به کرات پخش شد.

رضا سلیمانی: شب گذشته(چهارشنبه بیستم تیر ماه)گزارش جالبی در بخش‌های مختلف خبری سیما،به کرات پخش شد که در آن به انعکاس فعالیت‌ها و اظهارات برخی شبکه‌های معاند خارج نشین و افراد ضد انقلاب و سلطنت طلب در توهین به شرکت کنندگان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران و رأی دهندگان، با عباراتی چون؛ افراد نادان، فریب خورده، مزدور و... پرداخت و نتیجه‌گیری کرد که حضور مردم در انتخابات،چه تأثیری در عصبانیت و یأس و ناامیدی معاندین و ضد انقلاب خارج نشین داشته و آنان را آشفته حال کرده است.
پیشنهاد دارم صدا و سیما،با ساخت ادامه و بخش دوم این گزارش در داخل،این کار خوب خود را کامل کند و با انعکاس سخنان برخی اعضای ستاد آقای جلیلی، پایگاه های خبری و هواداران وی، به مردم بگوید طی چند روز اخیر، چرا آنان با عصبانیت و وقاحت هر چه تمام تر، رأی دهندگان به آقای دکتر پزشکیان را افرادی جاهل، نادان،فریب خورده و... خوانده و با عباراتی از این دست،به آنان توهین و حتی شخص رئیس‌جمهور منتخب و هوادارانش را تهدید کرده‌اند!چه شباهت عجیبی؟!!!
همچنین تقاضا دارم کارشناسان سیاسی و بی‌طرف!! این رسانه، تحلیل کنند که این اشتراک نظر و شباهت بین مواضع معاندین ضد انقلاب و سلطنت‌ طلب‌های خارج نشین با برخی اعضای ستاد آقای جلیلی و هوادارانش، از کجا ناشی می‌شود و چرا؟؟!!