کد خبر : 633458 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۱۸ - 17:00
جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی است قطعاً جدایی بیرانوند از پرسپولیس بیشتر از اینکه به ضرر سرخ‌پوشان باشد خود او از این جدایی متضرر خواهد شد.

ماجرای جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس همچنان ادامه دارد و صحبت‌های اخیر این دروازه‌بان باعث بیشتر شدن حواشی مربوط به این جدایی شد؛ صحبت‌هایی که باعث شد جدایی او از پرسپولیس قطعی شود و حتی اگر بیرانوند هم حاضر به بازگشت شود این مدیران پرسپولیس هستند که به این مسئله رضایت نمی‌دهند.

سال گذشته بود که او پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس پای میز مذاکره با استقلالی‌ها نشست و وقتی توانست مبلغ قراردادش را بیشتر کند به جمع سرخ‌پوشان بازگشت. این بار هم این دروازه‌بان ملی‌پوش پس از پایان فصل، قراردادش را به شکل یک‌طرفه با پرسپولیس فسخ کرد. شاید او به دنبال این بود که یک‌بار دیگر الحاقیه‌ای به قراردادش اضافه شود؛ اما هر چه بود مدیران پرسپولیس این بار کوتاه نیامدند و در این میان، حمایت هواداران پرسپولیس از عدم بازگشت بیرانوند به تیم محبوب‌شان هم پشتوانه مهمی برای آن‌ها شد تا این بار مقابل بیرانوند در موضع ضعف قرار نگیرند.

در فصل گذشته و در مقطعی که بیرانوند دچار مصدومیت شده بود امیررضا رفیعی درون دروازه این تیم ایستاد و عملکردش در حد و اندازه‌های عملکرد بیرانوند بود؛ اما چون این دروازه‌بان اسم‌ورسمی ندارد کسی روی او حساب باز نمی‌کند. شاید اگر در فصل آینده به رفیعی اعتماد شود و او درون دروازه پرسپولیس بایستد تعداد گل‌های خورده این تیم تفاوتی با فصل پیشین نداشته باشد؛ اما به‌هرحال فوتبال ایران به شکل عجیبی فقط به بازیکنان نامی و البته پرحاشیه اعتماد می‌کند و خبری از میدان دادن به بازیکنان جوان و باانگیزه نیست.