کد خبر : 623628 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۱۲ - 23:08
پزشکیان: شصت درصد اصلا ما را قبول ندارند؛ جلیلی بیاید ۴۰ درصد فعلی می شود ۲۰ درصد پزشکیان گفت: عمده تیم ستاد قالیباف به من پیوسته اند، شصت درصد اصلا ما را قبول ندارند؛ تفکر جلیلی بیاید که این ۴۰ درصد فعلی می شود ۲۰ درصد.

مسعود پزشکیان خطاب به مجری برنامه گفت: ایشان به من تهمت زده‌اند و به من میگویند حزبی هستم. ایشان دیروز قافیه را باخته است و ۴ دقیقه به جای جواب سؤال شما به من تهمت زده است.این که رئیس‌جمهور حزبی باشد دروغ واضح است. من حزبی نیستم. کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود ان قدر راحت به مردم تهمت میزند، بعدا چه می‌کند و چه بلایی سر مردم می‌آورد؟

وی ادامه داد: من رئیس دانشگاه بوده‌ام. برادرانی که ادعا میکنند بسیجی هستند گوش کنند. جراح قلب بودم و همسرم فوت کرده بودم. ۶۰۰ خانه بهداشت به اسم ۶۰۰ شهید با پسرانم در کوه‌ها ساختم و کارگری کردم. این کار را با مشارکت مردم انجام دادم. به مشارکت مردم معتقدم. بر اساس و حزب و گروه بالا نیامدم. با مشارکت مردم بالا آمدم. خودتان میگویید دولت سایه من که نمیگویم. بیشتر افراد ـقای قالیباف و شهید رئیسی با من کار می‌کنند.

سپس جلیلی در پاسخ به پزشکیان گفت: شما جوانان ملت را تحقیر میکند و دولت سایه را تحقیر می‌کنید.

در ادامه مسعود پزکشیان یادآور شد: بارها گفتم راه حل ما راه حل مولا علی(ع) است. باید مسیری که ایشان به مالک گفته‌اند طی کنیم و شاخص مردم هستند. فقط ۴۰ درصد به ما رأی دادند. حالا تفکر ایشان بیاید می‌شود ۲۰ درصد. با ۲۰ درصد می‌توان حکومت را اداره کرد؟ ۶۰ درصد مردم با ما مشکل دارند.