کد خبر : 623574 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۱۰ - 18:22
احسان حیدری: رضا درویش از ما خواست تا در قرارداد علیرضا بیرانوند الحاقیه‌ اضافه کنیم احسان درویس میگوید الحاقیه قرارداد بیرانوند را او قرار نداده و تصمیم آقای درویش بوده است.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان در آخرین روزهای خردادماه با توجه به الحاقیه‌ای که در قرارداد وی از سوی باشگاه پرسپولیس قرار داده‌شده بود، با حضور در سازمان لیگ با استناد به عدم پرداخت مطالباتش به‌صورت یک‌طرفه قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا بعد از گذشت یک سال از ماجرای جنجالی انتقال وی به استقلال این دروازه‌بان بازهم خبرساز شود.

احسان حیدری: رضا درویش از ما خواست تا در قرارداد علیرضا بیرانوند الحاقیه‌ای را اضافه کنیم تا باشگاه مجاز باشد مطالبات این دروازه‌بان که بر اساس قوانین و در موعد مقرر دریافت می‌کرد را ۴ ماه دیگر به او پرداخت کند.

من گفتم این موضوع ازنظر من مشکل دارد و باید این فسخ، دو بخش ۱۵ روزه باشد؛ بااین‌حال درنهایت به اصرار درویش این الحاقیه به قرارداد بیرانوند اضافه شد. در شرایط کنونی هم این الحاقیه مشکلی ندارد و طبق آن ما در آن قید کردیم تا پایان جام حذفی که این یعنی عملاً از ۴ ماه نیز بیشتر می‌شود و باید بگویم حقوقی باشگاه بهترین کار را کرده است. هیچ‌کس این الحاقیه را نخوانده که تأییدشده تا پایان جام حذفی؛ هرچند که ما زودتر حذف‌شده بودیم.

مهم‌ترین موضوع این است که به گفته برخی از مدیران باشگاه، تمام پول بیرانوند پرداخت‌شده و فسخ به این موضوع ربط ندارد. متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بیرانوند عصبی شود و دست به این اقدام زد. عده‌ای خواسته‌اند وی را از پرسپولیس دور کنند او را مقابل هواداران قرار دهند فسخ بیرانوند یک ماجرای حقوقی دارد که باید موردبررسی قرار بگیرد و در ادامه تعیین تکلیف شود