کد خبر : 623559 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۹ - 21:54
فرانسه فینالیست لیگ ملت های والیبال2024 در اولین بازی نیمه‌نهایی فرانسه موفق شد لهستان را شکست دهد تا به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

بازی ساعت 19:30 شروع شد و لهستان میزبان به مصاف فرانسه رفت. اگرچه به نظر می‌رسید بازی یک‌طرفه برای لهستان باشد اما بازی پایاپایی شد.

در ست اول لهستان بااقتدار شروع کرد و در همان ابتدا فاصله 3 امتیازی ایجاد کرد در ادامه این اختلاف کاهش یافت اما درنهایت بازی 25-22 به نفع لهستان به اتمام رسید.

در ست دوم هم به نظر پیروزی لهستان قطعی بود بافاصله 4 امتیازی که به وجود آمده بود اما با سرویس‌های خوب فرانسوی‌ها نه‌تنها فاصله جبران شد بلکه فرانسه‌ با نتیجه 25-22 پیروز میدان شد.

در ست سوم هم فرانسه بهتر کارکرده بود و از فاصله 4 امتیازی برخوردار بود اما در امتیاز 22 لهستان با دفاع‌ها و سرویس‌های خوبش بازی را برابر کرد اما درنهایت بازی با نتیجه 25-23 به نفع فرانسه به اتمام رسید.

در ست چهارم لهستان با تعویض لئون نتیجه گرفت و بااینکه بازی پایاپای بود با نتیجه 25-20 به نفع لهستان به پایان رسید.

در ست پنجم که همه‌چیز به آن ست بستگی داشت لهستان شروع خوبی داشت و پیروز میدان بود بازی تا امتیاز 14 پایاپای بود در این امتیاز آنتوان بلیزارد (پاسور فرانسه) امتیاز سرویس کسب کرد تا فرانسه یک امتیاز جلو بیافتد درنهایت هم با سرویس برگشتی انگاپت فرانسه موفق شد تا با نتیجه 18-16 به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.