کد خبر : 623290 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۲۹ - 03:37
فضای انتخاباتی هنوز داغ نشده است دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به شرطی داغ می‌شود و مردم را برای رای دادن ترغیب می‌کند که کاندیدا‌ها بتوانند، طرح و برنامه‌های خود را به طور دقیق به اطلاع عموم برسانند تا «امید به اصلاح» موجب بالا رفتن انگیزه مردم برای مشارکت شود.

حسین کمالی گفت: متأسفانه در دو هفته مانده به روز رأی گیری همچنان با فضای سردی مواجه هستیم و جو انتخاباتی در جامعه داغ نشده است. به همین دلیل در مدت زمانی که تا انتخابات مانده است، همه باید تلاش شان را به کار بگیرند تا بلکه دولت چهاردهم محصول رای‌های زیاد باشد.

او گفت: در همه ادوار گذشته انتخابات گروهی که درون حاکمیت نفوذ کرده‌اند، سعی شان را به کار می‌گرفتند تا مردم کمی پای صندوق رأی حاضر شوند تا با مشارکت پایین مقدمات برنده شدنشان فراهم شود. در این انتخابات هم از این قبیل رفتار‌ها می‌افتد که امیدوارم تمامیت خواهان نتوانند به خواسته شان برسند.

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به شرطی داغ می‌شود و مردم را برای رأی دادن ترغیب می‌کند که کاندیدا‌ها بتوانند، طرح و برنامه‌های خود را به طور دقیق به اطلاع عموم برسانند تا «امید به اصلاح» موجب بالا رفتن انگیزه مردم برای مشارکت شود.

منبع: خبر فوری