کد خبر : 622891 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۸ - 02:21
درک صحیح جامعه منجر به محتوای درست می‌شود

حسین تاجیک- کارشناس ارشد ارتباطات و رسانه

بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته یکی از مهم‌ترین عوامل بالا بردن خرد جمعی تزریق محتوای درست است. محتوای درست با ادراک سالم شکل می‌گیرد. هرچه پرورش در راستای باز کردن ابعاد و زوایای مخفف حرکت کند یعنی از تک‌بعدی به چندبعدی برسیم، می‌توانیم سلامت ذهن جامعه را تضمین کنیم.

جوامع متعادل مثل مالزی، عمان و... از یک سیستم آموزشی با برنامه بهره می‌برند. واردکردن محتوای درست توسط افراد باخرد، بر آموزش جامعه را به مقصود و سرمنزل می‌رساند.

جامعه با گفتار، رفتار و عملکرد همراه با متن، عکس و فیلم به خشنودی دست پیدا می‌کند.

برای رسیدن به اهداف والا نیاز است ازنظر فکری به رشد و تعالی برسیم. همه باید به سهم خود قدم‌هایی هرچند کوچک؛ اما مستمر در جهت پیشبرد اهداف برداریم.

انتشار مولتی‌مدیا با پیام غیرمستقیم و جذاب به‌مرور سبک زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سطح عمومی را بالا می‌برد. شرط داشتن کشوری با پشتوانه قوی داشتن نیروی انسانی توانمند ازنظر ذهنی است.

تأثیرگذاری مثبت از ضروریات است. تفکر نقادانه با اصول و قوانین چندجانبه می‌تواند مناصب مدیریتی کشور را با تحول روبه‌رو کند. از الزامات جهان جدید دانایی است. آگاهی از اخبار و اطلاعات مفید باعث شادابی جامعه می‌شود و شکوفایی از این نقطه آغاز می‌گردد.

در حال حاضر دنیای مدرن توسط نسل ششم اداره می‌شود و باید خودمان برای نسل هفتم آماده کنیم که باهوش مصنوعی اتفاقات شگرفی رقم خواهد خورد.

هرگونه تعلل و کم‌کاری در زندگی خود و اطرافیان تأثیرگذار است.

ازاین‌رو بهتر است با پرورش درست ذهن با درکی منطقی، به‌دوراز عواطف و احساس، محتوای درست منتشر کنیم تا به اهداف درست برسیم.