کد خبر : 611884 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۲ - 17:42
قتل یک جوان 37 ساله در سعیدیه اسلامشهر با ضرب چاقو فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری فرد قاتلی که بر اثر اختلافات شخصی، فرد ۳۷ ساله را در سعیدیه اسلامشهر به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش ستاره صبح آنلاین سرهنگ محمد علیزاده اظهار کرد: ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۰ فروردین ماه، مأموران کلانتری ۱۸ شهرک قائمیه شهرستان اسلامشهر از وقوع یک فقره قتل در شهرک سعیدیه مطلع شده و بلافاصله جهت رسیدگی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: در بررسی اولیه مأموران انتظامی و آغاز تحقیقات محلی مشخص شده در پی وقوع نزاع و درگیری میان دو نفر در منزلی در منطقه سعیدیه اسلامشهر، فردی به دلیل اختلافات شخصی، مهمان خود را با چند ضربه چاقو به ناحیه فرق سر، شکم و سفید ران او را مجروح می‌کند و از محل متواری می‌شود و جوان مجروح جهت درمان به بیمارستانی در اسلامشهر منتقل می‌شود.

متأسفانه فرد مجروح که «حامد جان درمیان» نام دارد در بیمارستان فوت می‌کند

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در تداوم تحقیقات مأموران انتظامی ۱۸ قائمیه اسلامشهر، مشخصات فرد قاتل بدست آمده و در عملیاتی ویژه، قاتل در کمتر از یک ساعت و قبل از هر اقدامی دستگیر و ۲ قبضه سلاح سرد نیز از وی کشف شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر قرار می‌گیرد.

سرهنگ علیزاده در پایان با اشاره به اینکه ۲ نفر دیگر حاضر در این صحنه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به هنجارشکنی اجتماعی و برهم زننده نظم و امنیت را، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدام لازم از سوی پلیس صورت گیرد.