کد خبر : 516919 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۱۳ - 02:27
واکنش‌ها به جدایی بیرانوند از پرسپولیس از ساعات اولیه روز گذشته خبرهایی ضدونقیض در خصوص احتمال فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس توسط دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به گوش می‌رسید تا اینکه اینکه این خبر رنگ و بوی واقعیت گرفت.

به گزارش ستاره صبح آنلاین بلافاصله پس از این موضوع، شایعات زیادی مبنی بر احتمال پیوستن علیرضا بیرانوند به باشگاه استقلال‌شد تا برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون با پوشش این خبر، به بررسی احتمالات در خصوص آینده گلر تیم ملی بپردازند.بلافاصله بعد از انتشار این خبر، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اقدام به تشکیل یک جلسه فوری داد و یحیی گل‌محمدی، سرمربی ناراضی پرسپولیس از شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه و همچنین شروع نشدن تمرینات، نیز در این جلسه حاضر شده است.
جمع کثیری از هواداران پرسپولیس در مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند و در اوج استرس، مشغول گمانه‌زنی و دنبال‌کردن اخبار و حواشی از نزدیک بودند. آنها انتظار دارند درویش بیرانوند برای امضای قرارداد تازه مجاب کند.
در همین ارتباط ایسنا نوشت: یک هوادار متمول استقلالی که رابطه خوبی هم با بیرانوند دارد، از هفته‌ها قبل پیشنهاد پیوستن این دروازه‌بان به استقلال را مطرح کرد و حتی دیشب (یکشنبه) هم جلسه‌ای با بیرانوند برگزار کرده تا خیال او را درباره نحوه پرداخت پیشنهاد مالی استقلال راحت کند.
سایت‌های خبری درباره توافق احتمالی استقلال و بیرانوند خبر دادند، البته با این پیش‌شرط که استقلال باید مبلغ سنگینی را به عنوان پیش پرداخت به گلر پرسپولیسی‌ها پرداخت کند. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، سقف قرارداد این باشگاه، در حدود ۱۵ میلیارد تومان بوده و حالا بحث از اعدادی مثل ۱۰۰ میلیارد تومان است که اگر این اعداد واقعیت داشته باشد، تغییر لباس چندان هم عجیب و غریب نیست. فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هوش و حواس مدیران باشگاه را به هم ریخت تا رضا درویش مجبور به حضور در جلسه فوری هیأت مدیره برای توضیح و ارائه راهکارهای نقل و انتقالاتی خود شود. پرسپولیس در واکنش رسمی  به این موضوع در بیانیه‌ای اعلام کرد:  از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست هیئت مدیره، موضوع فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای وی توسط یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌برتر بود. براساس مصوبه هیئت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت تلاش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد توسط باشگاه رقیب و همچنین بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد. مدیرعامل پرسپولیس در حالی به دیدار هیأت مدیره در دفتر کار یکی از آنها رفته است که یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان نیز به احتمال فراوان میهمان ویژه آنها خواهد بود. درویش قرارداد امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. همچنین پیش‌نویس قطعی قرارداد جدید میلاد سرلک را آماده کرده تا با مدیر برنامه‌های این بازیکن قطعی کند، اما حالا باید منتظر خروجی جلسه با هیأت مدیره باشد. سرلک در حالی تمدید قرارداد خود را نهایی می‌کند که فرشاد فرجی درخواست دریافت رضایت‌نامه کرده است. درویش نیز این موضوع را با گل‌محمدی در میان خواهد گذاشت تا درباره جدایی او تصمیم گیری شود.