کد خبر : 506004 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۱ - 14:16
عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه: سپاه برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد عرصه سیاست می شود نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد:  سپاه درگیر کار سیاسی نمی‌شود ولی برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد عرصه سیاست می شود.

عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی ۲۲ جلد از کتب «سپاه در گذر انقلاب» سخنرانی کرد. 

به گزارش فارس، بخش‌های مهم اظهارات او را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • انقلاب اسلامی چون زنده است، دشمن دارد و چون دشمن دارد، نیاز به محافظ دارد که محافظ آن هم سپاه است. البته انقلاب پایانی ندارد زیرا فرهنگ سپاه ریشه در عاشورا دارد.
  •  اگر انقلاب زنده مانده است به برکت یک رهبری فرزانه بود اما رهبری به تنهایی کافی نیست. چراکه اگر انقلاب اسلامی ۴۵ سال است که در صراط مستقیم مانده است مدیون ولایت فقیه و پس از آن امت ایران اسلامی است.
  • یکی از ماموریت‌های سپاه اتصال مردم به ولایت است و دیگر ماموریت آن، سازماندهی مردم در سنگرنشینی انقلاب است. لذا؛ این‌قدر تهاجم و حملات به سپاه وارد می شود.
  •  هر کجا خطری سپاه انقلاب اسلامی را تهدید کند سپاه در آنجا حاضر است. سپاه درگیر کار سیاسی نمی‌شود ولی برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد عرصه سیاست می شود.