کد خبر : 402280 تاریخ : ۱۴۰۱/۷/۲۷ - 15:57
امیر رضا خادم خطاب به نماینده اردبیل : شفاف و مستندبگویید هزینه ی تبلیغات تان را چگونه تامین کرده اید امیررضا خادم ملی پوش سابق کشتی کشور در پستی دراینستاگرام نسبت به صحبت های نماینده اردبیل در مجلس درباره علی دایی واکنش نشان داد.

به گزارش ستاره صبح آنلاین امیر رضا خادم در پستی که در اینستاگرام منتشر کرد نوشت: نماینده ی (مردم محترم اردبیل)، نطق شما و اشاره تان درخصوص هزینه ای که کشور برای رشد و معروف شدن اسطوره ورزش ایران و اردبیل، جناب آقای علی دایی کرده را خواندم.
خب؛ علی دایی ها اگر از بیت المال برایشان هزینه شده، پاسخ آن را با شاد کردن دل صاحبان آن اموال یعنی تک تک مردم شریف ایران داده اند.
اما بد نیست دو سوال هم من از شما که موظف به نمایندگی مردم حوزه انتخابیه تان در خانه ملت بوده اید، داشته باشم:
اول) این یک واقعیت قطعی است که یک نامزد انتخابات مجلس در شهرستانی به بزرگی اردبیل، (به نرخ سه سال پیش)، حداقل باید بین پنج تا ده میلیارد تومان هزینه کرده باشد تا بتواند خود را به مردم معرفی و حمایت آنها را کسب نماید. حال اگر ایرادی ندارد، خیلی شفاف و مستند بفرمایید جنابعالی هزینه ی تبلیغات تان را چگونه و از سوی چه کسانی تامین کرده اید؟
دوم) الان قریب به سه سال از دوره نمایندگی تان میگذرد، آیا بیشتر برای مردم شهرتان کار کرده و اثرگذار بوده اید یا کسانی که هزینه انتخابات تان را پرداخت کرده اند؟!