کد خبر : 400571 تاریخ : ۱۴۰۱/۴/۲۴ - 16:48
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: از اولین ماه استقرار در سازمان با کسری نقدینگی مواجه بودیم/ بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی این سازمان را تسویه کردیم میرهاشم موسوی گفت: از ده ماه پیش تا حالا نه تنها روند استقراض در سازمان تامین اجتماعی متوقف شده بلکه بدهی این سازمان نیز تسویه شده است.

به گزارش ستاره صبح آنلاین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیش خطبه های نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه ۱۰ ماه از استقرار تیم مدیریتی جدید در سازمان تامین اجتماعی سپری شده گزارش داد که این تیم جدید از اولین ماه با کسری نقدینگی و استقراض از بانک‌ها مواجه بوده که این استقراض بدهی نود هزار میلیاردی برای سازمان تامین اجتماعی به بار آورده بود.

میرهاشم موسوی در ادامه گفت که در هفت ماه گذشته نه تنها روند استقراض در سازمان تامین اجتماعی متوقف شده بلکه بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی این سازمان به بانک رفاه از طریق تهاتر تسویه شده است.

پیش از این نیز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از تسویه بدهی این سازمان خبر داده بود و گفته بود که امسال هم در بودجه، تسویه ۹۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که در کمیسیون اقتصادی دولت این برنامه در دستور کار است.