کد خبر : 154341 تاریخ : ۱۴۰۰/۳/۲۱ - 14:13
سید محمد غرضی در گفت وگو با«ستاره صبح آنلاین »: آنچه کاندیداهای ریاست جمهوری از آن غفلت کردند شناخت مشکلات اساسی مردم و راه برون رفت از آن است سید محمد غرضی کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات سال92 در گفت وگو با«ستاره صبح آنلاین » با اشاره به مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری نقطه نظرات خود را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

به گزارش ستاره صبح آنلاین - سید محمد غرضی کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات سال92 در گفت وگو با«ستاره صبح» با اشاره به مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:در مناظره دوم شاهد توهین برخی از کاندیداها نسبت به یکدیگر بودیم.با این وجود برخی از کاندیداها به مسائلی اشاره کردند که قابل توجه بود.اغلب کاندیدا در زمینه راهکارهای مقابله با تورم صحبت کردند و تلاش کردند برنامه های خود را در این زمینه مطرح کنند . از سوی دیگر به موضوع اشتغال اشاره کردند که در شرایط کنونی یکی از مهم ترین مشکلات جامعه و به خصوص جوانان است.

محمد غرضی
وزیر سابق نفت ادامه داد: ارزش پول ملی نکته ای بود که در اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری وجود نداشت و نیاز بود در این زمینه صحبت های بیشتری صورت بگیرد.بنده در مناظره های سال92 درباره وضعیت سربازی صحبت کردم که در مناظره دوم نیز یکی از کاندیداها  در این زمینه صحبت کرد. به نظر من موضوع سربازی و ساماندهی به این مسأله دارای اهمیت زیادی است که بنده بیان دیدگاه در این زمینه را یکی از نکات مثبت مناظره دوم می دانم.
غرضی خاطر نشان کرد:موضوع ضرورت تجدید نظر در سیستم آموزشی و زمان تحصیلات  از دیگر موضوعات مثبتی بود که در مناظره دوم مطرح شد. سیستم آموزشی ما دارای اشکالات زیادی است که باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشده شود.به همین دلیل رییس جمهور بعدی از هر جریان و گروه سیاسی که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.
وزیر سابق تلگراف و تلفن در پایان تأکید کرد:آن چیزی که در مناظره دوم مشاهده شد این بود که کاندیداهای ریاست جمهوری بیش از اینکه به نیازها و ضرورت های اساسی جامعه تکیه کنند و درباره آنها راهکار و برنامه ارائه کنند به اعمال و کارنامه خود تکیه می کردند. این در حالی است که ارائه کارنامه و سوابق در شرایط کنونی مشکلات مردم را حل نمی کند و آن چیزی که دارای اهمیت است شناخت مشکلات واقعی مردم و تلاش برای مرتفع کردن آنهاست.