کد خبر : 623145 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۲۲ - 03:22
حمایت اصحاب رسانه از پزشکیان روز گذشته مدیران مسئول روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، سردبیران و فعالان رسانه‌ای در ستاد پزشکیان حضور به هم رساندند و پس از شنیدن دیدگاه‌های وی درباره آنچه قصد دارد به انجام برساند، با او بیعت و از کاندیداتوری‌اش حمایت کردند.

عصر یکشنبه شورای نگهبان صلاحیت شش نامزد شامل پنج نفر اصولگرا و یک نفر اصلاح‌طلب را اعلام کرد. از همان لحظه اعلام بارقه امید برای تغییر و تحول در شیوه حکمرانی به وجود آمد.

اصلاح‌طلبان که در لاک خود بودند و نسبت به انتخابات بی تفاوت بودند، ناگهان از بی تفاوتی خارج شدند و به عرصه مشارکت روی آوردند. کاندیدای اصلاح‌طلبان، میانه روها، تحول خواهان، ملی گراها و مذهبی‌های واقعی در انتخابات پیش رو، مسعود پزشکیان پاک دست و ضدفساد قرار است با گفتمان پاکدستی، مقابله و قلع و قمع مفسدین به میدان بیاید.

الگوی پزشکیان «عدل علوی» است. او دلایل آمدنش را عملی کردن آن، مقابله رستم گونه با غول فساد و رفع تبعیض و شکاف طبقاتی عنوان کرده است. پزشکیان بر این عقیده است که دارایی‌ها، ثروت‌های بالقوه و بالفعل کشور متعلق به همه ایرانیان است نه عده‌ای خاص. او قصد دارد در صورت پیروزی اعضای کابینه‌اش را از افراد باتجربه، امتحان پس داده، متخصص، تکنوکرات فارغ از اینکه متعلق به کدام جناح باشند، انتخاب کند تا مشکلات فزاینده کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی از میان برداشته شود.

روز گذشته مدیران مسئول روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، سردبیران و فعالان رسانه‌ای در ستاد پزشکیان حضور به هم رساندند و پس از شنیدن دیدگاه‌های وی درباره آنچه قصد دارد به انجام برساند، با او بیعت و از کاندیداتوری‌اش حمایت کردند. اصحاب رسانه بر این باورند که در بین کاندیداهای ریاست جمهوری دیدگاه‌ها و نظرات پزشکیان به مطالبات زنان زنان، روشنفکران، کارگران و جوانان نزدیکتر است تا دیگر کاندیداها. به همین دلیل اصحاب رسانه به این جمع بندی رسیده‌اند که از مسعور پزشکیان حمایت کنند.